سید عبدالملک بدرالدین الحوثی گفت: امت به پایبندی به اصل ولایت نیاز دارد تا با انحراف از جهت‌گیری‌ها مقابله کند.

به گزارش المسیره، سید عبدالملک بدرالدین الحوثی، دبیرکل جنبش انصارالله یمن در سخنرانی به مناسبت عید غدیر خم، عید ولایت را به همه مردم مسلمان یمن و همه مؤمنان در سراسر جهان تبریک گفت و افزود: نسل‌های مختلف در یمن این مناسبت عظیم را با استناد به میراث ایمانی خود جشن گرفته است. 

او افزود: گرامیداشت عید غدیر از اهمیت والایی برخوردار است، زیرا به مثابه قدردانی از کامل شدن دین و تمام شدن نعمت بر آن‌ها به شمار می‌رود. اصل ولایت، امت را از نفوذ دشمنان و توطئه داخلی منافقان مصون می‌سازد. امت به پایبندی به اصل ولایت نیاز دارد تا با انحراف از جهت گیری هایش مقابله کند.

عبدالملک الحوثی با اشاره به اینکه منافقین می‌خواهند با عناوین پر زرق و برقی مانند قرارداد‌های شرمساری تحت عنوان قرارداد آبراهام، امت اسلامی را به صهیونیست‌ها پیوند بزنند، تصریح کرد: تکفیری ها برای هدف قرار دادن ملت از ابزار صهیونیسم استفاده می‌کنند. آمریکا تابع جهت‌گیری صهیونیسم است و امروز به عنوان رهبر بقیه در جهت‌گیری‌ها و مواضع خود معرفی می‌شود. جریان نفاق به جای اینکه اسرائیل را دشمن امت معرفی کند آن را رئیس امت کرده است و این انحراف بسیار خطرناکی است. بایدن این روزها به منطقه آمد تا همه به نحوی با او برخورد کنند که گویا هدایت کننده بشریت است، ولی او صراحتا وابستگی خود به صهیونیسم را اعلام کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
7891
۲۱:۴۹ ۲۶ تير ۱۴۰۱
بسمه تعالی. سلام علیکم بما صبرتم. برادر عبدالملک بدر الدین الحوثی احتراما ضمن تایید فرمایشات حضرت عالی اشعار میدارد که شارع مقدس در تعیین ولایت امر بسیار منطقی و اصولی و مطابق حقوق واقعی بشر رفتار نموده است. ولایت به مثابه قانون اساسی است که تمامی قوانین از او سرچشمه میگیرند و جامعه را به تعالی میرسانند. ولایت مثل اقیانوس دریاها را و دریاچه ها و رودها و رودخانه ها و نهرها و جوی ها را سیراب میکند. تا زمین تشنه سیراب شود و روییدنی بروید و حیات شکل خود را پیدا کند. چه انانکه به خدا ایمانی ندارند هم از این سفره سهم خود را میبرند و ارتزاق میکنند. ولی از آنجا که بشر همیشه ناسپاس است بعضی با شانه خالی کردن از زیر مسئولیت اطاعت از ولایت به زعم خودشان زمان برای خود میخرند تا لختی در این دنیا که اسارتگاه انسان است به چیزی که نامش را (آزادی) مینهند برسند. غافل از اینکه خدا در تمام این اندیشه ها بوده و پایان همه بسوی اوست. ولایت حضرت امیر المومنین(ع) همان ولایتیست که حضرت آدم(ع) ابوالبشر و حضرت عیسی روح الله (ع) داشتند و قانون همیشه حق را میطلبد. باطل سراب است. کسی که ایمان دارد همه چیز دارد و کسی که ایمان ندارد هیچ ندارد. یا لیتنی کنت معکم فافوز فوزا عظیما. والسلام علیکم.
آخرین اخبار