خطیب نماز جمعه شهرکرد گفت: یکی از ارزش‌های مهم در اسلام، خانواده است ارزشی که با ازدواج شکل می‌گیرد و نباید اجازه دهیم دسیسه‌های دشمن بنیاد خانواده را متزلزل کند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به روز مباهله پیامبر اکرم (ص) افزود: در روز مباهله پیامبر، امام علی (ع) نفس پیامیر معرفی شد آنچه که حقانیت شیعه است وامروز اگر مردم ما انقلاب کردند در برابرظلم دشمنان ایستاند و شهید دادند از همین حقانیت شیعه سرچشمه می‌گیرد که نشانه باوری محکم و ماندگاراست که باید به آن بالید.

حجت السلام و المسلمین نکونام گفت: آن کس دین خود را با علم وتحقیق پذیرفته است بدون شک هیچ مکر و دسیسه‌ای نمی‌تواند آنه را از راه درست منحرف و خللی در راهش به وجود آورد.

وی افزود: آنچه که میتواند انسان را به کمال و زیبایی‌های دینی و دنیوی برساند وحی، قران، معارف اسلامی وسیره وروش پیامبران وائمه است که باید برای شناخت و درک بهتر از کمال انسان آن‌ها را سرلوحه خود قرار دهیم.

خطیب نماز جمعه با اشاره به روز خانواده گفت: یکی از ارزش‌های مهم در اسلام، خانواده است ارزشی که با ازدواج شکل می‌گیرد و نباید اجازه دهیم دسیسه‌های دشمن بنیاد خانواده را متزلزل کند.


بیشتر بخوانید


وی همچنین به پنج مرداد سالروز اولین اقامه نماز جمعه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: در آیه‌های متعدد عظمت و ارزش این فریضه الهی بار‌ها بیان شده پس باید نماز جمعه بیش از پیش مهم شمرده شود و به اقامه آن توجه کرد.

امام جمعه شهرکرد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات مرصاد اضافه کرد: این عملیات موجب رسوایی دشمن شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.