امام جمعه بندرعیاس گفت:توطئه‌هایی که دشمن برای نظام مقدس جمهوری اسلامی طراحی می‌کند در نماز جمعه خنثی می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین  محمدعبادی‌زاده گفت:با اشاره به سالگرد اولین نماز جمعه در انقلاب اسلامی، ابراز کرد: نماز جمعه عطیه خداوند برای مردم ایران بود و یک کنگره بزرگ هفتگی است که مومنان را دور هم جمع می‌کند.

نماینده ولی فقیه درهرمزگان وامام جمعه بندرعباس با ذکر این نکته که توطئه‌هایی که دشمن برای نظام مقدس جمهوری اسلامی طراحی می‌کند در نماز جمعه خنثی می‌شود، گفت: نماز جمعه از شعون ولایت و امامت است و باید با اذن ولی و امام باید اقامه شود.

او گفت: امروز مفتخریم که نماز جمعه و کنگره بزرگ هفتگی مومنان یکی از پایگاه‌های قوی و محکم برای دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی است به همین جهت گفته می‌شود که نماز جمعه از الطاف خفیه الهی بود که خداوند به مردم کشور ما عنایت کرد.

برخی صنایع هرمزگان نیرو مورد نیاز خود را از طریق فنی و حرفه‌ای جذب می‌کنند

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با اشاره به روز کار آفرینی و فنی و حرفه‌ای، گفت: هر چه در خصوص چالش بیکاری در استان هرمزگان تفکر می‌کنیم، در نهایت به یک نقطه می‌رسیم و آن هم مساله آموزش و مهارت است. یعنی برای افزایش سهم جوانان از اشتغال، نیازمند کسب مهارت جوانان این استان هستیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، ضمن تاکید بر این نکته که جوانان باید مهارت‌های فنی خود را برای ورود به بازار کار افزایش دهند، گفت: امروز ما در حوزه فنی و حرفه‌ای نیازمند، پرورش نیروی متخصص و کارآموز ماهر هستیم که در نتیجه فعالیت‌های اداره کل فنی و حرفه‌ای هرمزگان حاصل خواهد شد.

او، با اشاره به این نکته که استان هرمزگان نیازمند پرورش نیروهای متخصص و کارآموزهای ماهری است که این مهم از سوی اداره کل فنی و حرفه‌ای استان محقق می‌شود، گفت: توسعه انسانی از طریق همین آموزش‌های فنی و حرفه‌ای قابل تحقق است ویکی از نیازهای اصلی هرمزگان محسوب می‌شود.

چرا نباید جوانان هرمزگان از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای استقبال کنند؟

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با اشاره به بازدید خود از مراکز فنی و حرفه‌ای هرمزگان، گفت: در بازدیدی که داشتم دیدم که تعداد کمی از هرمزگانی‌ها تحت آموزش فنی و حرفه‌ای بودند، شاید کمتر از 10 درصد و اغلب عزیزان خارج از استان تحت آموزش بودند. وقتی علت را جویا شدیم اعلام شد که علی‌رغم اطلاع‌رسانی انجام شده، این کلاس‌ها مورد استقبال جوانان هرمزگان قرار نگرفته‌است.

عبادی‌زاده، با اشاره به لزوم حضور جوانان هرمزگانی در این کلاس‌هی مهارتی،گفت: یا اطلاع رسانی لازم از سوی فنی و حرفه‌ای برای حضور در کلاس‌های مهارتی انجام شده است و جوانان ما اهمیت موضوع را درک نمی‌کنند و یا اطلاع‌رسانی به صورت درست صورت نگرفته است.

او گفت: صنایع مستقر در استان هرمزگان به جای اینکه نیرو را به صورت مستقیم جذب کنند اقدام به انعقاد قرارداد و یا تفاهم‌نامه با اداره کل فنی و حرفه‌ای می‌کنند. اداره کل افراد علاقه‌مند را آموزش می‌دهد سپس به صنایع معرفی می‌کند به همین جهت لازم است که حضور در این کلاس‌ها مورد استقبال جوانان قرار گیرد.

مزدوران دشمن به دنبال شانتاژ درباره مساله حجاب هستند

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با ذکر این نکته که در بحش حجاب با مقوله‌ای جدید مواجهیم، گفت: اصل حجاب جزو ضروریات دین محسوب می‌شود و رسانه‌های بیگانه و عوامل مزدور برای مقابله با این موضوع مهم اقدام به شانتاژ رسانه‌ای می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده با بیان این نکته که امروز دشمن با تمام توان خود وارد میدان شده است، گفت: دشمن قصد دارد که جوانان مومن و انقلابی ما را که نسبت به مسائل دینی دغدغه دارند، با تخریب و تمسخر و اعمال فشار روحی و روانی از صحنه خارج کنند.

او با اشاره به تخریب و موج هجمه‌ها بر علیه پلیس، گفت: نباید فضا به گونه‌ای باشد که پلیس در اثر شانتاژها نتوانتد به ماموریت خود عمل کند.

ارسال فوری کانکس توسط سپاه، گرمای طاقت فرسا را برای زلزله‌زدگان هرمزگان قابل تحمل کرد

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با اشاره به بررسی روند از خدمات‌رسانی از مناطق زلزله زده، تصریح کرد: در بازدیدی که از مناطق داشتم، رضایتمندی مردم و روند ارائه خدمات را به مناطق زلزله زده غرب استان هرمزگان را از نزدیک مشاهده کردم که جای قدردانی دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، با اشاره به حضور به موقع وزیر کشور و استاندار هرمزگان، گفت: عزیزان ما در سپاه پاسداران و بسجیان دلاور به موقع وارد صحنه شدند و اقدامات بسیار بزرگی را رقم زدند.

او، ضمن قدردانی از فرمانده سپاه پاسداران برای ارسال فوری کاکنس‌، گفت: این تجربه به ما آموخت که تمام استان‌های گرمسیر جنوبی باید علاوه بر چادر دارای مجموعه‌ای کانکس آماده باشند تا در صورت بروز اتفاق در هر نقطه‌ای، میان استان‌های جنوبی منتقل شود که این موضوع باید توسط هلال احمر و مقامات عالی استان پیگیری شود.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با ذکر این نکته که ارسال فوری کانکس توسط سپاه، گرمای طاقت فرسا را برای زلزله‌زدگان هرمزگان قابل تحمل کرد، گفت: امروز اگر این کانکس‌های سپاه نبود مردم با چالش جدی گرما روبرو می‌شدند اما خوشبختانه رضایمتمندی خوبی حاصل شده است.

برچسب ها: نماز جمعه ، بندرعباس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.