وزیر اطلاعات گفت: اجلاس تهران، هوشمندی ایران و اقتدار سیاست خارجی کشورمان را در منطقه و جهان نمایان کرد.

وزیر اطلاعات در جلسه شورای تامین و آیین تکریم و معارفه مدیرکل اطلاعات استان سمنان به دستاورد‌های اخیر اجلاس تهران اشاره کرد و گفت: اجلاس تهران توانست هوشمندی ایران و اقتدار سیاست خارجی جمهوری اسلامی را در منطقه نشان دهد و ایران می‌تواند محور همکاری‌های چندجانبه جدیدی در منطقه و جهان باشد

حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب، امید آفرینی و جهاد تبیین را مهمترین سلاح برای مقابله با دشمنان دانست و بر لزوم جهاد تبیین با بهره گیری از توان نیرو‌های انقلابی و جهادی در فضای مجازی تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب به دسیسه جدید آمریکایی‌ها برای تقویت جبهه عربی _ عبری اشاره کرد و افزود: دشمنان تلاش کردند که بعد از خروج آمریکا از منطقه، رژیم صهیونیستی را محور مقابله علیه ایران قرار دهد، رژیمی که هم اکنون نه دولت دارد و نه مجلس؛ و نه تنها هر هفته بلکه هر روز یک حادثه به خود می‌بیند.

خطیب با بیان اینکه مردم امروز احساس می‌کنند دولتی انقلابی و جهادی و از جنس خودشان بر روی کار آمده تصریح کرد: رئیس جمهور با سفر‌های استانی و حضور بین مردم تلاش می‌کند خدمتگزار واقعی مردم باشد.

وزیر اطلاعات در ادامه گفت: دشمنان تلاش کردند با ارتباط با گروهک‌های ضد انقلاب در کشور نا امنی ایجاد کنند که با هماهنگی و هم افزایی دستگاه‌های اطلاعاتی، نظامی، انتظامی و قضایی، این توطئه‌ها خنثی شد.

وزیر اطلاعات همچنین در این جلسه با برشمردن ویژگی‌های علمائی و مردم ولایت مدار و شهید و شهیدپروری مردم استان سمنان و با قدردانی از تامین کنندگان امنیت و آرامش در این استان گفت: استان سمنان بواسطه فعالیت‌های دفاعی و صنعتی، برخورداری از نعمت‌های خدادادی ظرفیت‌های مناسبی برای توسعه دارد.

استاندار سمنان گفت: استان سمنان با وجود مساحت و پراکندگی جغرافیایی گسترده، در سایه اقدامات مطلوب و همدلی و وفاق همگانی، دارای امنیت پایدار است.

سید محمدرضا هاشمی با اشاره به همراهی شهروندان در اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها گفت: ائمه جمعه، روحانیت معظم و ارزشمندی در استان سمنان حضور دارند و در نشست‌های متعدد و هم اندیشی‌های برگزار شده، موارد، مسائل و مشکلات در تمامی حوزه‌ها بررسی قرار گرفته و تصمیمات لازم اتخاذ شده است.

در این مراسم مدیرکل جدید اطلاعات استان سمنان معرفی و از خدمات مدیرکل قبلی قدردانی شد.

وزیر اطلاعات همچنین با حضور در ستاد خبری اداره کل اطلاعات استان سمنان ضمن پاسخگویی به تماس‌های مردم دستورات لازم را صادر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین خطیب در سفر به سمنان ضمن ادای احترام به شهدای آرمیده در بارگاه مطهر امامزاده یحیی (ع) سمنان، با آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری و حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده، ولی فقیه دراستان سمنان و امام جمعه سمنان و استاندار دیدار و گفتگو کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.