یک خواننده پاپ کشور با انتشار نامه‌ای از اداره کل ارشاد و فرهنگ اسلامی استان خوزستان خبر از لغو شدن کنسرت‌های موسیقی خود داد.

چهارشنبه ۲۸ تیر ماه بود که برگزاری کنسرت خواننده پاپ و مطرح کشوری با حضور برخی افراد دچار اخلال و اذیت شدن متقاضیان شرکت در این گردهمایی موسیقیایی شد، اقدامی که البته مورد تایید افکار عمومی نیز قرار نگرفت.

حالا سیروان خسروی در صفحه اینستاگرام خود خبر داده که دیروز چهارشنبه به او اطلاع داده شده باید ۶ سانس کنسرت اهواز را لغو نماید و اطلاع رسانی هم بر عهده او گذاشته شده.

آقای خسروی با ابراز عمیق ناراحتی به دلیل آنکه نتوانسته مردم خوزستان را بعد از مدت‌ها ببیند، گفته «با توجه به اینکه تیم ۲۲ نفره ما از شب قبل کنسرت مشغول آماده‌سازی (سازه، استیج، نور، صدا، LED و …) بود و از اون طرف ۵ هزار مخاطب از یک هفته پیش بلیت‌های کنسرت رو خریداری کرده بودن و برای حضور در این اجرا لحظه شماری میکردن و از آنجا که دلیل قانونی برای لغو این کنسرت وجود نداشت زیر بار لغو کردن کنسرت نرفتم و اعلام کردم که کنسل شدن کنسرت باید فقط با نامه کتبی و از طریق نهاد قانونی اعلام بشه.»

این خواننده پاپ مطرح کشوری در خصوص لغو کنسرت در اهواز افراد بر هم زننده کنسرت خود را افرادی دانست که مشخص نبود از چه نهادی هستند و سپس از ورود مردم به سالن جلوگیری کردند، اما در نهایت با یک ساعت تاخیر کنسرت برگزار شد.

سیروان خسروی همچنین اتفاقات رخ داده مقابل سینما هلال را «عجیب» خواند و «شرایط پر تنش و نا امنی که برای گروه و مردم» بوجود آمده را «غیر قابل توصیف» عنوان کرد.

تمامی سانس‌های کنسرت موسیقی یک خواننده پاپ در اهواز لغو شد

قدرت چند بلندگو از مجوز قانونی کشور بیشتر است؟

او همچنین در ادامه نوشته خود در صفحه اینستاگرام یادآور شده: «مساله این است که چطور علی رغم داشتن مجوز از طرف دولت و ارگان‌های مرتبط، کنسرت بدون اعلام هیچ دلیلی میتواند لغو شود و دولت توانایی ایستادن پای مجوزی که خودش صادر کرده را ندارد؟ یعنی قدرت یک وانت و چند بلندگو از مجوز قانونی کشور بیشتر است؟ در قبال توهین‌ها و مزاحمت فیزیکی که برای مردم ایجاد شد چه کسی قرار است پاسخگو باشد؟»

کنسرت‌های موسیقی در کشور و خوزستان طی ۲ سال گذشته به دلیل همه گیری ویروس کرونا ممنوع شده بودند.

از آبان ماه امسال و پس از فروکش شدن بیماری ویروی کرونا با توجه به واکسیناسیون گسترده، کنسرت‌های موسیقی مجددا آغاز شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
7891
۲۰:۰۰ ۳۱ تير ۱۴۰۱
چه شات و شوتی این سیروان به پا کرده برای خودش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۱ ۳۱ تير ۱۴۰۱
این آغای مثلاً خواننده با دلش میامد و همه رو مهمان میکرد . بطور نمونه در یک ورزشگاه . اون و دسته اش برای پول بیشتر دست و پا میزنند . نه مردم . یکی اونو احضار کنه و گوشزد کنه که امنیت مردم و جامعه خیلی خیلی مهم‌تر از سر و صدا و منافع شخصی خودت و دار و دسته آت هست . پس آقایان مسئولین ، محکم بهشون هشدار بدید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۲ ۳۱ تير ۱۴۰۱
منظورتون از دلی بدون دریافت پول هست؟ من با درآمد نامتعارف مخالفم ولی اینجور دلی اگه باشه پس نانوا هم دلی به مردم نون بده معلم هم دلی تدریس کنه، بازیگرا هم دلی کار کنن بدون پول و...
United States of America
ناشناس
۰۶:۲۹ ۳۱ تير ۱۴۰۱
یکی بود هر روز زنش کتک میزد گفتن چرا میزنیش گفت وظیفه شوهر تامین خونه لباس نفقه و خرجی دادنه هیچ کدوم ندارم کتک اش میزنم یادش نره شوهرش کیه