معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: اجرای کنسرت‌های موسیقی در خوزستان بلامانع بوده و جزء ضوابط ابلاغی است.

ناصر چنانی معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با بیان اینکه برگزاری کنسرت در خوزستان تابع ستاد استانی مقابله با کرونا است، گفت: پس از واکسیناسیون عمومی و تغییر رویکرد‌ها در حوزه اجرای کنسرت موسیقی، برگزاری آن نیز بلامانع است.

او با بیان اینکه تا این لحظه برای هیچ کنسرت موسیقی مجوز صادر نشده افزود: دلیل آن نبود تقاضا در این زمینه است، اما بر اساس ضوابطی که برای ما ابلاغ شده اجرای کنسرت‌های موسیقی جز برنامه‌ها است و متقاضیانی که بخواهند در این حوزه فعالیت کنند، می‌توانند درخواست خود را ثبت کنند.

چنانی بیان کرد: بر اساس ضوابط موجود موسساتی که در حوزه اجرای کنسرت‌های موسیقی فعالیت دارند می‌توانند درخواست بدهند و پس از پذیرش شرایط که باید رعایت گردد، برای بهداشتی انجام شدن آن و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، با ستاد استانی مقابله با کرونا مکاتبه و هماهنگی می‌شود.

به تازگی و با پوشش واکسیناسیون گسترده در کشور روزنه‌هایی از اجرای کنسرت‌های موسیقی نیز به گوش رسیده و به نظر می‌رسد با توجه به خانه نشینی ۲ ساله به علت شیوع ویروس کرونا و تاثیرات سوء آن بر روح و روان افراد لازم است با اجرای کنسرت‌های موسیقی، اثرات منفی این مسئله را تا حدودی کاهش داد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.