سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهردار کاشان گفت: آتش نشانان پس از ۱۳ساعت عملیات مستمر با جسد بی جان جوان محبوس در کانال ۶ متری مواجه شدند.

روح‌الله فدائی گفت: ساعت ۱۳:۳۰ روز چهارشنبه ۲۹ تیرماه تماسی با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی مبنی بر قرار گرفتن شخصی در عمق ۶ متری زمین گرفته شد.

وی گفت: نجات‌گران آتش‌نشانی کاشان بلافاصله برای خروج جوان ۲۹ ساله گرفتار در اعماق کانالی در یک منزل متروکه در خیابان فاضل نراقی به محل حادثه اعزام شدند.

به گفته وی، تیم‌های امداد و نجات ایستگاه‌های شماره ۴ و ۶ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان به محل اعزام و با تجهیزات مربوطه اقدام به انجام عملیات حفر چاه و فرود کردند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: از کارکنان و کارفرمایان واحد خدمات شهری و منطقه یک شهرداری نیز در این عملیات برای حفر زمین از چندین نقطه و دسترسی مسیر مناسب به محل حادثه استفاده شد.

فدائی گفت: آتش نشانان پس از ۱۳ ساعت عملیات و تلاش بی وقفه متاسفانه با جسد بی جان جوان مواجه شدند و آن را از محل خارج کردند.

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان با پنج ایستگاه و ۲۷ دستگاه خودروی سبک و سنگین به شهروندان کاشانی خدمت‌رسانی می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.