کاشانی‌ها دومین ماه فصل بهار را با ۳۰۴ حادثه و حریق ثبت کردند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: ۶۹ مورد آتش‌سوزی و ۲۳۵ مورد حادثه در اردیبهشت امسال به وقوع پیوست که آمار آتش سوزی‌ها در مقایسه با اردیبهشت سال ۱۴۰۰ کاهش ۱۶ درصدی داشت.

محمدعلی پیراسته گفت: ۳۰۴ تیم عملیاتی از طریق ۱۶۱ تماس با شماره ۱۲۵ آتش نشانی به محل حوادث اعزام شدند.

او می‌گوید: ۷۲ نفر از شهروندان در این عملیات‌ها توسط آتش نشانان نجات پیدا کردند و متاسفانه یک مورد فوت و ۲۳ نفر مصدوم شدند.

به گفته او، همچنین کارشناسان واحد پیشگیری سازمان۷۶ مورد بازدید از بنا‌ها و کاربری‌های مختلف شهری شامل ۲۴ هزار و ۵۰۰ متر مربع زیربنا با اولویت اماکن عمومی و مهم و صدور ۵۴ دستورالعمل ایمنی را در اردیبهشت انجام دادند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: ۱۵ مورد گزارش علت یابی حوادث و حرائق صادر و ۱۲ مورد از نقشه‌های ساختمان‌های بلند نیز با بررسی و اصلاحات لازم توجه به مباحث و مقررات ملی ساختمان در آن انجام شد.

پیراسته گفت: ۹۰۰ نفر از همشهریان کاشانی نیز از جمله گروه‌های دانش آموزی مقاطع مختلف تحصیلی، دانشجویان، بسیجیان و کارکنان ادارات، نهاد‌ها و ارگان‌ها دوره‌های تئوری و عملی واحد آموزش سازمان را برای فراگیری مهارت‌ها، شناخت نکات ایمنی و موارد ناایمن در راستای کاهش و پیشگیری از حوادث را آموزش دیدند.

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان با پنج ایستگاه و ۲۷ دستگاه خودروی سبک و سنگین به شهروندان کاشانی خدمت‌رسانی می‌کند.

شهرستان کاشان با برخورداری از ۲ شهرک و چهار ناحیه صنعتی به مساحت هزار و ۵۰۰ هکتار و بیش از هزار و ۲۰۰ واحد صنعتی فعال در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.