فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت:دشمنان که همواره برای تضعیف نظام برنامه ریزی می‌کنند از اقتدار ایران اسلامی انگشت بر دهان مانده‌اند.

در مراسمی با حضور خانواده شهدای ارتشی و فرماندهان نیروی زمینی ارتش یاد و خاطره شهدای این نیرو گرامی داشته شد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این مراسم گفت: نیرو‌های مسلح همچنان استوار و با صلابت در راه دفاع از ارزش‌های نظام و مقابله با دشمنان قدم بر می دارند.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران همچون گذشته به هیچ عنوان نمی‌گذارد کوچکترین تغییری در مرز‌های اطراف کشورمان اتفاق بیفتد.

او می گوید: دشمنان نظام جمهوری اسلامی که همواره برای تضعیف نظام برنامه ریزی می‌کنند از اقتدار ایران اسلامی انگشت بر دهان مانده اند و از عزم و اراده ملت غیور و شهید پرور ایران ترس دارند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت:ملت قهرمان ایران اسلامی تا ظهور حضرت مهدی (عج) در حفظ ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی حرکت می‌کند و هیچ ترسی از دشمن به دل خود راه نمی‌دهند.

استان قم ۵۵۶ شهید ارتشی را تقدیم انقلاب اسلامی و دفاع مقدس کرده است که از این تعداد ۵۱۵ شهید ارتشی مربوط به نیروی زمینی ارتش هستند.

در پایان این مراسم ضمن تجلیل از ۱۱۰ خانواده معظم شهدای نیروی زمینی از کتاب خاطرات شهدای نزاجا در قم و تابلو‌های منقش به عکس شهدای ارتشی رونمایی شد.

این تابلو‌ها در ۸۶ کوچه و خیابان شهر مقدس قم نصب می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار