تصادفی که منجر به کشف مواد مخدر شد

فرمانده انتظامی نیشابور گفت: مامور راهنمایی و رانندگی پس از اتمام شیفت، به خودرو واژگون و راننده هراسان آن مشکوک شد که این امر منجر به کشف موادمخدر گردید.

سرهنگ علیرضا حسینعلی زاده فرمانده انتظامی نیشابور گفت: افسر گشت پلیس راهنمایی و رانندگی پس از پایان شیفت خدمتی در حین مراجعه به خانه، متوجه واژگونی یک دستگاه خودرو پراید در مسیر کمربندی تقاطع امام رضا (ع) نیشابور شده و بلافاصله وارد عمل می‌شود.

او افزود: راننده خودرو به محض مشاهده پلیس، در حالی که سه عدد پلاستیک مشکی را با خود حمل می‌کرد، از خودرو‌های عبوری درخواست کمک می‌کند و در حالی که قصد سوار شدن به یک خودرو سواری را دارد، این افسر به وی فرمان ایست می‌دهد.

فرمانده انتظامی نیشابور ادامه داد: در ادامه راننده خودرو با رها کردن پلاستیک ها، پای پیاده متواری می‌شود که با بررسی پلاستیک‌ها و محتویات آن مشخص می‌شود که داخل آن‌ها مقادیری تریاک وجود دارد.

سرهنگ حسینعلی زاده بیان کرد: مامور راهور بلافاصله مراتب را به مرکز ۱۱۰ منعکس و ضمن درخواست کمک، اقدام به تسهیل تردد و هدایت خودرو‌های عبوری می‌کند.

او تصریح کرد: با حضور ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر، هویت راننده مشخص و پس از هماهنگی با مقام قصایی، وی در عملیاتی ضربتی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی نیشابور تاکید کرد: این تصادف منجر به کشف ۲۵ کیلوگرم تریاک شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.