استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به فعالیت ۸ شرکت زیرمجموعه شستا در استان، خواستار نوسازی صنایع، توسعه واحد‌ها و تغییر و تحول در مدیریت آن‌ها و انجام سرمایه‌گذاری‌های جدید با توجه به مزیت‌های استان توسط این مجموعه شد.

آقای عابدین خرّم ظهر امروز در دیدار مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا)، اظهار داشت: شرکت‌های وابسته به شستا که در استان فعالیت دارند، عمدتاً شرکت‌های سودده و قدرتمندی هستند که در وضعیت اقتصادی استان تأثیر بسزایی دارند.

مدیریت استان آماده هرگونه همکاری برای رشد و بالندگی این شرکت‌ها و نقش‌آفرینی آن‌ها در روند توسعه استان است.

 با توجه به ظرفیت‌های آذربایجان‌شرقی، این حوزه مستعد سرمایه‌گذاری پایدار است.

آقای ابراهیم بازیان مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی هم در این دیدار هدف از سفر‌های استانی خود را بررسی فعالیت واحد‌ها و شرکت‌های زیرمجموعه شستا و امکان‌سنجی استفاده از ظرفیت‌های استانی برای سرمایه‌گذاری‌های جدید اعلام کرد و متذکر شد: معتقدیم که فضای سرمایه‌گذاری باید مبتنی بر مزیت‌ها و ظرفیت‌ها باشد و در غیر این صورت به نتیجه نخواهیم رسید.

بر همین اساس، توجه به سند آمایش استان‌ها در دستور کار است و در این راستا، هیأتی مرکب از هلدینگ‌های ۹ گانه شستا، ظرفیت‌های استان‌ها را بررسی کرده و ضمن مذاکره با مقامات استانی، نتیجه کار خود را به تفاهم‌نامه‌ای میان شستا و استانداران تبدیل می‌کنند.

بخشی از این سند مربوط به توسعه فعالیت‌های موجود، بخشی برای فعالیت‌های جدید و بخشی هم برای کار‌های ویژه‌ای است که شستا می‌تواند در استان انجام دهد.

 در مدیریت واحد‌های وابسته، افزایش ظرفیت تولید در حوزه صنایع دارویی و نوسازی و رفع آلایندگی نیروگاه تبریز خبر داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.