معاون مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان همدان گفت: وسایل سرمایشی در قالب اجرای طرح «نسیم احسان» در اختیار خانوار‌های کم درآمد و نیازمند این استان قرار می‌گیرد.

علی چهاردولی گفت: قرار است با اجرای این پویش وسائل سرمایشی شامل کولر آبی و پنکه به جامعه هدف اهدا شود که تاکنون ۱۳۰ دستگاه کولر آبی و ۱۵۰ دستگاه پنکه ایستاده برای توزیع بین خانوار‌های نیازمند تهیه شده است.

او گفت: ۳۰ درصد هزینه مورد نیاز خرید این اقلام توسط گروه‌های مردمی و جهادی همکار با این ستاد تامین می‌شود که در صورت افزایش مشارکت مالی گروه‌های هادی می‌توان شمار بیشتری کولر آبی و پنکه ایستاده تهیه و بین نیازمندان توزیع کرد.

 معاون مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان همدان گفت:افراد نیازمند در مناطق روستایی و حاشیه شهر‌ها توسط گروه‌های جهادی شناسایی شدند و این اقلام با عنوان اهدایی مقام معظم رهبری تقدیم این خانوار‌های نیازمند و محروم می‌شود.

چهاردولی  می گوید: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان همدان برای دومین سال متوالی با همکاری هیات‌های مذهبی و مساجد و گروه‌های جهادی همکار اقدام به مشارکت در پخت غذای گرم به منظور توزیع بین نیازمندان در عید سعید غدیر کرده است.

او گفت: در این راستا ۲۱ هزار پرس غذای گرم با هزینه ۳۱۶ میلیون تومان طبخ و بین نیازمندان توزیع شد.

منبع :ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.