رییس فوریت‌های پزشکی گتوند گفت: حوادث رانندگی در ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان گتوند منجر به مصدومیت هشت نفر شد.

عیسی بشیری گفت: تصادف موتورسیکلت با یک دستگاه کامیون سه مصدوم شامل مرد ۳۷ ساله، زن ۳۵ ساله و دختربچه سه ساله بر جا گذاشت.

او گفت: این حادثه ساعت ۱۷ و ۲۸ دقیقه عصر سه شنبه به این مرکز اعلام شد که مصدومان پس از حضور نیرو‌های فوریت‌های پزشکی به بیمارستان ۳۲ تختخوابی کارون گتوند اعزام شدند.

رئیس فوریت‌های پزشکی گتوند به مصدوم شدن سه نفر در حادثه رخ به رخ ۲ موتورسیکلت در نزدیکی کارخانه یخ مرکز شهرستان اشاره کرد و گفت: سه مرد۱۷، ۱۸ و ۲۲ساله در این حادثه مصدوم شدند.

 به گفته آقای بشیری، این حادثه ساعت ۲۲ و۵۵ دقیقه سه شنبه شب به این مرکز اعلام شد که نیرو‌های فوریت‌های پزشکی پس از اطلاع با ۲ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند و مصدومان را برای درمان به بیمارستان انتقال دادند.

او در ادامه به واژگونی خودروی پراید در محور سه راهی گتوند حوالی شهر جنت مکان اشاره کرد و گفت: ۲ مرد ۶۰ و ۶۱ ساله در این حادثه مصدوم شدند.

این مقام مسئول می‌گوید: این حادثه ساعت ۲۲ دقیقه بامداد چهارشنبه به این مرکز اعلام شد که مصدومان با حضور نیرو‌های فوریت‌های پزشکی به بیمارستان کارون گتوند اعزام شدند.

کمبود امکانات، نیرو و پزشک متخصص در تنها بیمارستان شهرستان‌گتوند از مطالبه مهم مردم از مسئولان است.

ساماندهی، ایمن سازی، و چهاربانده کردن جاده‌های حادثه خیز شهری، بین شهری و روستایی گتوند از دیگر مطالبات مهم شهروندان از مسئولان ذیربط است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار