به منظور اجرای حکم سبز جایگزین حبس از سوی دادگستری کوه چنار برای متخلف صادر شد.

اسکندری، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کازرون گفت: دو دستگاه دمنده اطفاء حریق، ده عدد پوتین و  ۱۵۰ متر طناب با بهره گیری از ظرفیت مجازات های جایگزین حبس به منظور اجرای رای صادره از سوی حمید تقی زاده، رئیس دادگستری شهرستان کوه چنار تهیه و به اداره محیط زیست کوه چنار به منظور افزایش سطح حفاظتی از عرصه های جنگلی و تسریع در عملیات های اطفاء حریق اهدا شد.

حمید تقی زاده، رئیس دادگستری کوه چنار گفت:  ادارات متولی حسب وظایف ذاتی و قانونی خود مکلف به حراست و پیشگیری از تخریب محیط زیست هستند اما  این مهم جز با همکاری آحاد مردم به ویژه دوستداران طبیعت میسر نخواهد بود.

تقی زاده گفت: دادگستری کوه چنار در کنار اداره حفاظت محیط زیست و سایر ادارات مسئول با هر گونه تجاوز و تخریب محیط زیست قاطعانه برخورد می شود.

رئیس دادگستری کوه چنار در پایان با قدردانی از مسئولان محیط زیست، سازمان های مردم نهاد و همه دوستداران طبیعت به بویژه شهروندانی که در مهار آتش سوزی ها با جان دل از جنگل ها و طبیعت حراست می کنند گفت: انتظار  می رود که همه دستگاه‌ها، مردم محلی، شوراها و دهیاران نسبت به حفظ و حراست از محیط زیست و منابع طبیعی به عنوان میراثی ارزشمند و گران بها و انتقال آن به نسل های بعد کوشا باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار