معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان گفت: طرح تابستانه امید فردا در قالب ۱۰ کار ویژه اجرا و تمامی فعالیت‌ها و برنامه‌های این طرح انجام می شود.

حجت اله نریمانی گفت: تقویت مرز‌های اعتقادی و حفظ دستاورد‌ها و تبیین ارزش‌های انقلاب در مدارس و مراکز پرورشی و فرهنگی با تقویت برنامه‌های تربیتی، پرورشی، فرهنگی، ورزشی و هنری ... و غنی سازی اوقات فراغت تمام ساحتی مطابق اسناد بالادستی در آموزش و پرورش گام اول برای داشتن ایرانی قوی به نظر می‌رسد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان گفت: باعنایت به تاکید ریاست محترم جمهوری در سوال پرسش مهر امسال مبنی بر ایران قوی، معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش به عنوان متولی اصلی غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان اقدام به برگزاری برنامه‌های جذاب و بانشاط در راستای شناسایی، کشف و شکوفایی استعداد‌های دانش آموزان در زمینه‌های مختلف کرده است.

او تربیت دانش آموزانی خلاق، متعهد و مسئولیت پذیر و هنرمند و خودباور و قوی و سالم و نهادینه سازی باور‌ها و تقویت هویت دینی، ملی با تحقق اهداف سند تحول بنیادین از اهداف ایران قوی دانست و گفت: این برنامه‌ها با همکاری مشترک معاونت پرورشی و فرهنگی و معاونت تربیت بدنی و سلامت اجرا خواهدشد.

نریمانی می‌گوید: از جمله کارویژه‌ها و بسته‌های طرح تابستانه امید فردا می‌توان به کار ویژه  سکوی ایران قوی با رویکرد تقویت هویت ملی و حضور مطلوب و صحیح در رسانه،  کار ویژه اردو‌های یکروزه با رویکرد برگزاری سفر‌های تربیتی یکروزه در سراسر کشور و کار ویژه باشگاه‌های تخصصی ۲۲ گانه کانون‌های فرهنگی تربیتی با رویکرد تولید و انتشار محتوی‌های فاخر آموزشی و تربیتی اشاره کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان  گفت: کار ویژه هفت در هفت با رویکرد اجرای برنامه‌های عمومی و همگانی در هفت پنجشنبه،  کار ویژه تابستان، نشاط، نمایش با رویکرد نمایش عمومی آثار برگزیده سرود و تئاتر جشنواره‌های دانش آموزی، کار ویژه مزرعه تابستانی من با رویکرد ترویج فرهنگ اشتغال، کسب مهارت و کارآفرینی و کار ویژه مدرسه مجازی حفظ قرآن کریم نیز از دیگر بسته‌های طرح تابستانه امید فردا  می‌باشد.

او می‌گوید: هم چنین کار ویژه فعالیت‌های قرآنی در مراکز دارالقرآن کریم با رویکرد هر دانش آموز یک مهارت قرآنی، کار ویژه بزرگداشت مناسبت‌های ولایی دهه امامت و ولایت با رویکرد آشنایی فرزندان جامعه اسلامی با سیره   عملی و اخلاقی نبی مکرم اسلام (ص) و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و کار ویژه سوگواره احلی من العسل با رویکرد بهره گیری از نقش الگویی شهدای نوجوان و جوان کربلا و همچنین  زنده نگاه داشتن یاد و خاطره ۳۶ هزار دانش آموز شهید دوران دفاع مقدس نیز در این بسته‌ها اجرا می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.