مدیرکل آموزش و پرورش کردستان از برپایی اولین نمایشگاه عرضه مستقیم محصولات و تولیدات کارگاه‌های خود اتکایی مدارس شبانه روزی استان خبر داد.

هاشم ناظمی جلال گفت: ۶۲ دبیرستان شبانه روزی از استان اعلام آمادگی کردند و این مدارس در ۶۰ غرفه طی سه روز از چهارشنبه ۲۹ لغایت جمعه ۳۱ تیر ماه جاری در نمایشگاه دائمی سنندج به عرضه مستقیم کالا‌های تولیدی و محصولات مدارس شبانه روزی خواهند پرداخت و در نهایت نیز کمیته داوران به انتخاب طرح‌های برتر و تشویق آنان مبادرت خواهند نمود.

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان از برگزاری آیین افتتاحیه نمایشگاه با حضور مسئولان استانی از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۲۹ تیرماه ۱۴۰۱ در محل نمایشگاه‌های دائمی سنندج خبر داد و گفت: ساعت برگزاری نمایشگاه ۱۶ تا ۲۱ در سه روز مذکور خواهد بود و بازدید و خرید برای عموم آزاد می‌باشد.

او می گوید:  مراسم اختتامیه نمایشگاه نیز ساعت ۱۸ روز جمعه ۳۱ تیرماه ۱۴۰۱ در محل نمایشگاه برگزار خواهد شد که در این آیین از طرح‌های برتر تجلیل می‌شود. 

 مدیر کل آموزش و پرورش کردستان در بخشی از سخنان خود به معرفی طرح‌های خود اتکایی پرداخت و گفت: طرح خوداتکایی به معنی؛ آموزش حرفه و مشاغل به دانش آموزان مدارس شبانه روزی برای تقویت فرهنگ کار و تولید در مدارس بر اساس نیاز جامعه و دانش آموزان با توجه به امکانات و تجهیزات موجود در واحد آموزشی است، تا با این شیوه و راهبرد؛ زمینه اتکای به خود را برای دانش آموزان و مدارس تحت پوشش طرح فراهم آورد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.