شهردار کرمانشاه با اشاره به ثبت‌جهانی کرمانشاه به عنوان سی‌وهفتمین جهانشهر خلاق خوراک، گفت : مراجعه گردشگران به کرمانشاه و بازگشت دوباره آنان مستلزم تهیه و پخت غذا‌های سنتی با کیفیت بالا است که باید در رستوران‌ها و مکان‌های پخت و سرو غذا مدنظر قرار گیرد.

نادر نوروزی گفت : شناخت کرمانشاه به عنوان "جهانشهر خلاق خوراک" مستلزم تهیه غذاهای‌سنتی با کیفیت بالا است.

به گفته شهردار کرمانشاه زمینی که برای احداث پروژه سرمایه‌گذاری رستوران پارک شاهد (پاییزان) در نظر گرفته شده پیش از این، محل انباشت زباله و نخاله‌ها بود که در راستای ترمیم و زیباسازی، متناسب با موقعیت پارک و نمایشگاه بین‌المللی با تغییر کاربری به پروژه BoLT (ساخت، بهره‌برداری اجاره و انتقال) تبدیل گردید.

 اعتبار صرف شده در این پروژه ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان است این مکان طی مدت ۱۵ سال بصورت استیجاری واگذار شده و پس از پایان قرارداد به شهرداری تحویل داده خواهد شد.

 کار مشارکتی شهرداری با بخش خصوصی و ساخت رستوران پاییزان در پارک شاهد کاری مهم در راستای بهتر دیده شدن کرمانشاه به عنوان شهرخلاق خوراک است.

 راه‌اندازی شهربازی و مراکز تفریحی همچون تله‌کابین از اولویت‌های شهرداری است مرکز تفریحی و پارکی در سراب قنبر هم در حال احداث است که امیدواریم با اجرای این پروژه‌ها نشاط وشادابی را به مردم هدیه دهیم.

عضو شورای شهر کرمانشاه با اشاره به ثبت‌جهانی کرمانشاه به عنوان جهانشهر خلاق‌خوراک گفت: کرمانشاه با وجود ظرفیت‌های ارزشمند تاریخی، اقلیمی و اکوتوریسمی به واسطه رها شدن توسط مدیران مغفول مانده که باید مورد توجه واقع شود.

درویشی گفت: کارهای خوبی در قالب ارتباط شورای شهر و شهرداری در کرمانشاه انجام شده و تاکنون تمامی لوایح و مصوبات محوله از سوی شهرداری به شورای شهر رای آورده است که نشان از ارتباط خوب و موثر اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه با شهردار دارد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.