عضو شورای شهر کرمانشاه با انتقاد از نبود مکان‌های تفریحی مناسب در شهر، از شهردار کرمانشاه خواست تا احداث این مکان‌ها را در اولویت برنامه‌های شهرداری قرار دهد.

سید احسان احسانی گفت : کرمانشاه در حالی بیش از یک میلیون نفر جمعیت در خود جای داده که مکان تفریحی آنچنانی ندارد.

به گفته عضو شورای شهر کرمانشاه در حال حاضر در سطح شهر کرمانشاه بجز پارک‌ها و فضای سبزی که یادگار مدیریت‌های گذشته شهرداری است فضای تفریحی و توریستی خاصی که مردم بتوانند درآن به تفریح و سرگرمی بپردازند، وجود ندارد.

متاسفانه این نبود مکان‌های تفریحی مناسب موجب شده در کنار مردم شهر، مسافران و گردشگران هم جایی برای تفریح نداشته باشند و همین امر به صنعت توریسم شهری لطمه می‌زند.

متاسفانه طی چند سال اخیر دو شهربازی "فانفار" و شهربازی اصلی شهر واقع در تقاطع ولایت بنابه دلایلی تعطیل شدند و در حال حاضر کلانشهر کرمانشاه حتی یک شهربازی هم ندارد.

خوشبختانه با پیگیری‌های شهردار فعلی قرار است مجموعه "فانفار" ظرف چند ماه آینده راه اندازی شود.

در خصوص شهربازی تقاطع ولایت هم به زودی وضعیت پیمانکار قبلی تعیین تکلیف شده و پیمانکار مجربی برای این پروژه انتخاب می‌شود.

قطعا مردم کرمانشاه جدای از این دو شهربازی به مکان‌های تفریحی دیگری مانند تله کابین و... نیاز دارند و انتظار داریم شهرداری راه اندازی هرچه بیشتر مکان‌های تفریحی را در دستورکار قرار دهد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.