پویش هنری رسانه‌ای #مهمان_علی، با شعار (امروز تمام شهر مهمان علی است)، به همت خانه فرهنگ و هنر انقلاب گیلان در رشت رونمایی شد.

پویش هنری رسانه‌ای (#مهمان_علی) با شعار (امروز تمام شهر مهمان علی است)، به همت خانه فرهنگ و هنر انقلاب گیلان و با هدف ترویج فرهنگ برگزاری جشن‌های محلی و خیابانی، در رشت رونمایی شد.

دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی گیلان در این مراسم با اشاره به اهمیت توجه به ابعاد مختلف واقعه غدیر گفت: عید غدیر روز اجرای حکومت الهی بر زمین است.

به گفته حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی پوریوسفی، زمانی ولایت و حکومت اسلامی در جامعه تحقق می‌یابد که پیوند‌هایی از جنس ایمان و همدلی در میان جامعه ایجاد شده و اخوت و برادری به شکل واقعی در جامعه شکل بگیرد.

تشکیل جامعه‌ای همدل و یکپارچه لازمه زمینه‌سازی برای ظهور امام زمان است و امسال حدود ۵۰ برنامه متنوع در سراسر استان، با هدف اجرای جشن‌های محلی، تقویت گروه‌های سرود و اطعام غدیر از سوی این ستاد حمایت و پشتیبانی می‌شوند.

حسن صمدی، مسئول خانه فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی گیلان هم در این جلسه با اشاره به مراحل اجرای پویش (#مهمان_علی)، گفت: این پویش با شعار اختصاصی (امروز تمام شهر مهمان علی است) در گیلان اجرا می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.