منابع خبری از تیراندازی در مرکز خریدی در ایندیاناپولیس آمریکا و کشته و مجروح شدن ۵ نفر خبر دادند.

در جریان تیراندازی یک فرد مسلح در فودکورت یک مرکز خرید خارج از ایندیاناپولیس آمریکا ۵ نفر کشته و مجروح شدند.

به گزارش رویترز، در جریان این تیراندازی ۳ نفر کشته شدند و یک فرد از حاضران که خود به اسلحه مجهز بود به فرد تیرانداز شلیک کرد و او را از پای در آورد.

گفته می‌شود ۲ نفر دیگر هم در جریان این تیراندازی مجروح شدند.

منابع خبری زمان وقوع این تیراندازی را یک‌شنبه عصر به وقت محلی و در مرکز خرید گرینوود پارک عنوان کرده‌اند.

رئیس پلیس گرینوود هم به خبرنگاران گفت: «قهرمان امروز ما شهروندیست که مجهز به اسلحه بود و به محض شروع تیراندازی این فرد مسلح توانست او را متوقف کند.»

گفته می‌شود فرد بازدارنده جوانی ۲۲ ساله بوده است. همچنین تیرانداز تنها بوده و یک تفنگ و چند خشاب مهمات در اختیار داشته است. پلیس اسامی قربانیان، مرد مسلح یا رهگذر را اعلام نکرد و خریداران و کارمندان مرکز خرید با صدای شلیک گلوله پراکنده یا مخفی شدند.

هفته گذشته تازه‌ترین نظرسنجی ملی در آمریکا نشان داد که میزان رضایتمندی از «جو بایدن» رئیس‌جمهور این کشور، به ۳۰ درصد سقوط کرد که پایین‌ترین میزان ثبت شده تاکنون به شمار می‌آید.

در حال حاضر دورنمای چشم انداز رکود اقتصادی در آمریکا پررنگ‌تر شده، قیمت سوخت نزدیک به رکورد باقی مانده، پدر و مادر‌ها همچنان گرفتار تهیه شیر خشک نوزاد هستند و تیراندازی مرگبار به گروهی از شهروندان در آیین روز استقلال آمریکا در روز ۴ ژوئیه همچنان بحث کنترل سلاح را بالا نگه داشته است.

پیشتر از این هم رئیس جمهور آمریکا بر کافی نبودن اقدام‌های انجام شده برای توقف خشونت با سلاح در آمریکا اذعان کرد.

او در آستانه شروع جشن‌های سالگرد استقلال آمریکا در چهارم ژوئیه به حادثه تیراندازی روی داده در هایلند پارک در حومه میشیگان واکنش نشان داد و گفت که او و همسرش از حادثه تیراندازی که بار دیگر دامن‌گیر یکی از تجمعات در آمریکا شده است، متأسف هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار