سرپرست فرمانداری اردل، از اختصاص اعتباری بالغ بر ۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای این شهرستان خبر داد.

آقای شکوهی گفت: در این سفر پروژه‌های نیمه‌تمام و پیشران شهرستان اردل علاوه بر اینکه در اولویت بود در دستور کار هم قرار گرفت که پروژه‌های عمرانی نیمه تمام از جمله این پروژه‌ها است.

مصوبات سفر رئیس جمهور در شهرستان اردل در حوزه‌های مختلف کشاورزی، گردشگری، راه، جاده‌های روستایی، تامین مسکن بخصوص مسکن محرومین، تکمیل زیرساخت‌های گردشگری، پروژه‌های ورزشی، طرح‌های آموزش و پرورش و فرهنگی، آب و فاضلاب، پروژه‌های مناطق عشایری، بهداشت و درمان بود که برای آن‌ها اعتبار اختصاص داده شد.


بیشتر بخوانید


در بخش کشاورزی برای لایروبی قنوات، بهسازی و مرمت و آبیاری اراضی کشاورزی و آبرسانی به اراضی کشاورزی تعدادی از روستا‌های شهرستان اردل مقدار ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار و برای توسعه سامانه آبیاری نوین اراضی کشاورزی مبلغ ۲۹۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شد.

تخصیص اعتبار در حوزه ورزشی به مبلغ ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پروژه‌های ورزشی نیاز داشت که مصوب شده و در دستور کار قرار گرفت.

شکوهی با اشاره به ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل تونل دشتک به فارسان گفت: همچنین برای تکمیل و بهره‌برداری جاده اردل به دوپلان معروف به گورمیزه نیز دو هزار میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافت.

۲۶ میلیارد ریال هم برای ایجاد زیرساخت‌های گردشگری شهرستان اردل و بهره‌برداری از این طرح‌ها اختصاص یافت.

شهرستان اردل با بیش از ۲۰ جاذبه گردشگری مهم، این پتانسیل و قابلیت را دارد که با ایجاد زیرساخت‌های گردشگری، علاوه بر اشتغال پایدار، باعث رونق اقتصادی خوبی هم در دو بخش مرکزی و میانکوه شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار