دبیر شورای سلامت اهواز از مردم خواست برای عدم ابتلا به سوش جدید، هر چه سریعتر نسبت به تزریق دُز یادآور واکسن کرونا اقدام کنند.

امراله مردانی می‌گوید:  میزان مراجعه و موارد بیماری نسبت به سه هفته گذشته چند برابر شده که این موضوع نگران کننده است.

او با ابراز نگرانی نسبت به عادی انگاری مردم و مسئولان در سطح جامعه گفت: رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از جمله ماسک و فاصله گذاری اجتماعی ۲ اصل بسیار مهم در پیشگیری از بیماری است که انتظار داریم مردم مثل گذشته این موارد را رعایت کنند.

دبیر شورای سلامت اهواز گفت: متاسفانه در چند ماه اخیر استقبال مردم از واکسن بسیار پایین آمده و با ادامه این شرایط باید در انتظار ورود به پیک کرونا باشیم.

این مقام مسئول گفت: همه مراکز بهداشت اهواز از ساعت هشت صبح تا ۱۳ کار واکسیناسیون را انجام می‌دهند همچنین مرکز بهداشت ۱۷ شهریور واقع در شرق اهواز و مرکز شماره پنج واقع در خیابان ۱۵ شرقی کیان آباد از ساعت ۱۷ تا ۲۰ آماده تزریق واکسن به شهروندان هستند.

به گفته آقای مردانی، افراد بالای ۱۸ سال که ۶ ماه از تزریق دُز سومشان گذشته باشد می‌توانند نسبت به دریافت دُز یادآور خود کنند.

 دبیر شورای سلامت اهواز  می‌گوید: ۲ مرکز نمونه‌گیری کرونا واقع در خیابان شهید امینی (کوی مشعلی) و خیابان ۱۵ شرقی کیان آباد، از ساعت هشت تا ۱۳ کار تست گیری از شهروندان را انجام می‌دهند.

در حال حاضر یک شهرستان خوزستان در وضعیت نارنجی، همچنین اهواز و هشت شهرستان دیگر زرد و مابقی نقاط استان آبی کرونایی هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.