مدیر بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی گفت: با انسداد ۲۷۲ حلقه چاه غیر مجاز پنج میلیون مترمکعب آب در استان خراسان رضوی صرفه جویی شد.

مدیر حفاطت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی گفت: با بهره برداران غیر مجاز که از چاه‌های فاقد پروانه آب برداشت می‌کردند برخورد قانونی صورت گرفته است، همچنین انسداد ۲۷۲ حلقه چاه غیرمجاز در استان منجر به صرفه جویی پنج میلیون مترمکعب آب در سال ۱۴۰۱ شده است.

غلامرضا ممدوحی گفت: با نصب کنتور هوشمند بر روی چاه ها، ضمن مدیریت مصرف منابع اب زیرزمینی از برداشت‌های بی رویه آب جلوگیری می‌شود و همچنین با نصب مودم بر روی کنتور‌ها امکان مانیتورینگ چاه‌ها از راه دور میسر خواهد بود.

او گفت: امسال تعداد ۹۵ کنتور هوشمند و هفت هزار و ۲۷۶ کنتور تجمعی هوشمند به روز شده است و همچنین در سال ۱۴۰۱، ۱۵۰ مودم نصب شده بر روی کنتور به روز رسانی شده است.

مدیر حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی گفت: با بهره برداران غیر مجاز که از چاه‌های فاقد پروانه آب برداشت می‌کردند کماکان برخورد قانونی صورت خواهد گرفت و علاوه بر انسداد این قبیل چاه‌ها، متخلفین به مراجع قضایی جهت اعمال قانون و اخذ جریمه و خسارت به منابع اب زیرزمینی معرفی خواهند شد.

ممدوحی گفت: ۹۸ کنتور هوشمند برروی چاه‌های آب در امسال و ۱۰ هزار و ۶۱۲ مودم بر کنتور‌های هوشمند تجمعی نصب شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.