آزادکار ملی پوش تیم کشتی جوانان گفت: با تمام وجود تمرین می‌کنیم و امیدوارم با دعای خیر مردم بتوانیم در مسابقات جهانی بلغارستان قهرمان شویم.

محمد مبین عظیمی قهرمان وزن ۹۲ کیلوگرم کشتی آزاد جوانان آسیا گفت: خدا را شکر می‌کنم که توانستم مدال طلای این دوره از مسابقات را کسب کنم و تیم ایران نیز با اقتدار کامل و کسب ۸ مدال طلا و یک مدال نقره عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. امیدوارم با دعای خیر مردم بتوانیم همین نتیجه را در مسابقات جهانی بلغارستان نیز به‌دست آوریم.

رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی آسیا روز‌های ۱۸ و ۱۹ تیرماه در شهر منامه بحرین برگزار شد و در پایان تیم کشورمان با کسب ۲۲۸ امتیاز و اختلاف ۴۳ امتیازی با تیم دوم، توانست با اقتدار کامل بر بام آسیا بایستد و یک رکورد تاریخی را ثبت کند.

او گفت: به نظر من رقابت‌های آسیایی در سطح بسیار خوبی برگزار شد و سبک وزن‌ها واقعا حریفان سختی از هند و ازبکستان داشتند. در سنگین وزن نیز یکی دو حریف سرسخت داشتیم که می‌شد روی آن‌ها حساب کرد. در مجموع مسابقات بحرین میدان بسیار خوبی پیش از جهانی بود و بچه‌ها با روحیه مطلوبی آماده حضور در پیکار‌های بلغارستان می‌شوند.

در وزن ۹۲ کیلوگرم رقابت های کشتی آسیا، مبین عظیمی با شکست ایسا کیکوچی از ژاپن، آکاش از هند و نور دولت باکنوف از قزاقستان صاحب مدال طلا شد.

رقابت‌های کشتی جوانان قهرمانی جهان روز‌های ۲۴ تا ۳۰ مردادماه سال جاری در شهر صوفیه کشور بلغارستان برگزار می‌شود.

اولین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان در بلغارستان، از روز ۲۵ تیرماه تا ۵ مردادماه در کمپ تیم‌های ملی کشتی شهید حاج قاسم سلیمانی مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار