طرح راه آهن بیرجند - قاین - یونسی و طرح احداث راه و باند دوم در خراسان جنوبی از جمله طرح‌هایی هستند که در سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی به آن‌ها پرداخته شده است.

شهریور پارسال رئیس جمهور در سومین سفر استانی خود به خراسان جنوبی سفر کرد.

سفر حجت الاسلام رئیسی به خراسان جنوبی ۱۰۰ مصوبه در پی داشت که از جمله آن‌ها می‌توان به طرح‌های راه آهن و دوبانده سازی جاده‌ها اشاره کرد.

تأمین اعتبار برای طرح‌های یاد شده از مهمترین مصوبات و تصمیماتی بود که در سفر رئیس جمهور مورد توجه قرار گرفت.

پیگیری طرح راه آهن در سفر حجت الاسلام رئیسی

رئیس جمهور در سفر خود به خراسان جنوبی از تأمین اعتبار ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی برای راه آهن بیرجند – قاین – یونسی خبر داد.


بیشتر بخوانید


داعی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی در این خصوص گفت: قرار است در این هفته صورت جلسه سندیکای بانکی تنظیم و به صندوق توسعه ملی ارسال شود.

او گفت: با ارسال این صورت جلسه، فرایند پرداخت اعتبار راه آهن بیرجند – قاین – یونسی انجام می‌شود.

تخصیص نقدی ۳۸۵ میلیارد تومان اعتبار برای راه های استان

از جمله دیگر مصوبات سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی، تأمین ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای احداث راه در استان و احداث باند دوم بوده است.

داعی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی در خصوص این مصوبه گفت: توانسته ایم ۳۸۵ میلیارد تومان تخصیص نقدی از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور در خصوص احداث جاده و دوبانده سازی داشته باشیم.

او گفت: ۱۰۰ میلیارد تومان قیر رایگان نیز برای جاده‌های استان اختصاص یافته است.

همچنین ۵۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور برای رفع نقاط حادثه خیز استان تأمین شده که ۱۰ میلیارد تومان آن اختصاص یافته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.