سرپرست بهزیستی مازندران از افتتاح ۳۱۸ طرح در هفته بهزیستی در استان خبر داد.

فریبا بریمانی گفت: ۳۱۸ طرح در هفته بهزیستی در مازندران افتتاح می‌شود که افتتاح ۲۶۲ واحد مسکن مددجویی، ۵۰ طرح اشتغالزایی، یک مرکز مثبت زندگی، یک کمپ ترک اعتیاد، سه مرکز مشاوره و نمایشگاه دستاورد‌های جامعه هدف بهزیستی مازندران جزو این طرح‌ها است.

به گفته او هفته بهزیستی با شعار شروعی دوباره برای بهتر زیستن از ۲۵ تیر آغاز و تا اول مرداد ادامه دارد و مردمی سازی، شفاف سازی و توانمند سازی جامعه هدف در سرلوحه برنامه‌های این اداره کل است.

بهزیستی مازندران ۴۶۰ هزار مددجو زیر پوشش دارد که از این تعداد حدود ۶۰ هزار نفر مستمری دریافت می‌کنند  و بیش از ۳۶۰ هزار نفر در ۹۲۰ مرکز از خدمات مسمتر و غیر مستمر اداره کل بهزیستی مازندران بهره مند می‌شوند.

بریمانی می‌گوید: تلاش خواهد شد با اجرای طرح و برنامه های ویژه گروه های هدف وسیعی که زیر پوشش این نهاد حمایتی است علاوه بر کسب حقوق شهروندی توانمند نیز شوند.

تقدیر از نخبگان و ورزشکاران مدال آور زیرپوشش بهزیستی استان ، برپایی نمایشگاه دستاوردهای جامعه معولان، برگزاری مانور اورژانس اجتماعی ۱۲۳،برگزاری نشست خبری با اصحاب رسانه، رونمایی از تمبر اورژانس اجتماعی ، اهدای۵۰ قلم جهیزیه به جامعه هدف زیر پوشش و برگزاری مسابقات ورزشی از جمله برنامه های هفته بهزیستی اعلام شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار