وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بر ضرورت ایجاد زیر ساخت‌های مناسب در مجموعه تاریخی فرهنگی بیستون تاکید کرد.

عزت الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در جریان سفر امروز هیات دولت به کرمانشاه گفت:مجموعه تاریخی بیستون با قدمتی که دارد نیاز به زیر ساخت‌های مناسب‌ برای گردشگری دارد و راهنمایان گردشگری باید با زبان‌های مختلف، اطلاعات تاریخی را در اختیار گردشگران قرار دهند.

وزیر میراث فرهنگی: بازدید مانیتورینگ از کتیبه جهانی بیستون فراهم شود

 عزت الله ضرغامی ظهر پنجشنبه همزمان با بیست و هشتمین سفر استانی رئیس جمهور با حضور در استان کرمانشاه از محوطه جهانی بیستون بازدید کرد.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به همراه جمعی از مسئولان از محوطه میراث جهانی بیستون و آثار تاریخی این مجموعه بازدید کرد و  در ادامه سفر خود به استان کرمانشاه از شهرستان‌های صحنه، کنگاور و هرسین بازدید می‌کند.

ضرغامی در این بازدید بر ضرورت امکان بازدید مناسب از کتیبه بیستون و فراهم کردن شرایط مانیتورینگ و نمایش کتیبه برای گردشگران با توجه مشکل امکان دسترسی تاکید کرد.

ضرغامی گفت: باید چند کار اساسی در این مجموعه و در شأن مجموعه جهانی بیستون انجام شود.

دستور ویژه برای احیای کارخانه تعطیل «کاغذ غرب»

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با اشاره به اینکه تاکید دولت سیزدهم احیای واحدهای تولیدی راکد است برای احیا این واحد تولیدی دستور ویژه پیگیری صادر کرد.

عزت الله ضرغامی ظهر پنجشنبه به عنوان نماینده عالی دولت از صنایع کاغذ غرب در شهرستان هرسین بازدید کرد.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در بازدید از این مجموعه صنعتی که در حال حاضر تعطیل است بر ضرورت پیگیری مشکلات این واحد تولیدی و رفع موانع برای بازگشت این مجموعه به چرخه تولید تاکید کرد.

عزت الله ضرغامی گفت: گزارش ویژه‌ای از آخرین وضعیت این مجموعه را در جلسه شورای اداری پایان سفر مطرح و راه‌کارهای لازم برای احیای این مجموعه را ارائه خواهم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.