مدیرعامل گروه بهمن گفت: در ادامه عرضه اتوبوس برقی به عرصه ناوگان حمل و نقل کشور، وجود موتور سیکلت‌های برقی تحول بزرگی را در این حوزه ایجاد خواهد کرد.

مدیرعامل گروه بهمن  در حاشیه نوزدهمین نمایشگاه خودرو‌های سبک و سنگین در شیراز ضمن بیان اینکه به زودی موتور سیکلت برقی وارد سیستم حمل و نقلی کشور می‌شود، گفت: در ادامه عرضه اتوبوس برقی به عرصه ناوگان حمل و نقل کشور، وجود موتور سیکلت‌های برقی تحول بزرگی را در این حوزه ایجاد خواهد کرد.

علیمرادلو کیفیت اتوبوس‌های تولیدی این گروه خودروسازی را نسبت به رقبای داخلی مناسب توصیف و گفت: در حال حاضر تفاهم نامه‌ای با شهرداری تبریز برای فروش ١٠٠ دستگاه اتوبوس تنظیم کرده‌ایم، اما هنوز با شهرداری شیراز تفاهم نامه‌ای در این خصوص منعقد نشده است.

او گفت: معمولا روش فروش این اتوبوس‌ها از طریق وزارت کشور یا تفاهم نامه مستقیم با شهرداری‌هاست که خرید توسط شهرداری‌ها با تسهیل و تسریع بیشتری همراه خواهد بود.

علیمرادلو گفت: در حال حاضر ٢٥ هزار نفر به صورت مستقیم در این گروه خودروسازی مشغول به فعالیت هستند، این شرکت در بخش خودرو‌های تجاری و سواری کیفیت بالاتر از میانگین را در دستور کار خود قرار داده و هدفگذاری این شرکت برای سال آینده افزایش عرضه خودرو به ٥٠ تا ٦٠ هزار دستگاه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار