قهرمانان ملی ژیمناستیک مهابادی بدون سالن و تجهیزات هستند

رئیس هیات ژیمناستیک مهاباد گفت: شاکله اصلی تیم ملی ترامپولین ایران از ۲ ورزشکار و یک مربی این شهرستان تشکیل شده، ولی هنوز نتوانسته‌ایم یک سالن درخور شان برای تمرین آنان تهیه کنیم.  

صدیق عزیزی گفت: برای خرید یک دستگاه ترامپولین نیاز به ۴ میلیارد ریال هزینه است، تلاش می‌کنیم این مبلغ را از منابع مختلف از جمله وزارتخانه، منابع استانی و شهرستانی و همچنین کمک خیران برای خرید دستگاه‌های مورد نیاز تمرین ملی پوشان تهیه کنیم.

وی گفت: ملی پوشان مهابادی برای کسب آمادگی و پیگیری تمرینات خود باید هر بار به مرکز استان یا دیگر استان‌های کشور مراجعه کرده و در آنجا تمرین کنند که با بهبود تجهیزات و تامین یک سالن مناسب شرایط لازم برای آمادگی و تمرینات آن‌ها فراهم خواهد شد.

رئیس هیات ژیمناستیک مهاباد گفت: ملی پوشان ترامپولین این شهرستان اسفندماه سال گذشته نیز به علت آماده نشدن سالن و دستگاه، بدون تمرین در مسابقات جهانی ترامپولین شرکت کردند.

عزیزی گفت: متین حاجی و آریا مام عبدالله که در مسابقات جهانی نتوانستند بهترین عملکرد خود را نشان داده و در رتبه‌های بیست و یکم و بیست و سوم قرار گرفتند، به علت بدقولی مسئولان و آماده نشدن سالن و دستگاه تمرین راهی مسابقات شده بودند.

رئیس هیات ژیمناستیک مهاباد گفت: ملی پوشان ترامپولین در صورتی که با آمادگی کامل می‌توانستند در این مسابقات شرکت کنند حداقل جزو ۶ نفر برتر مسابقات جهانی که با حضور نفرات برتر این رشته برگزار شد، قرار گیرند.

وی گفت: مهاباد به عنوان قطب ترامپولین کشور از سالن و دستگاه ترامپولین مناسب محروم است، از مسئولان کشوری و استانی انتظار داریم نسبت به فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای این رشته اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.