مهلت تسلیم اظهارنامه و فرم تبصره ماده ۱۰۰ قانون مالیات‌های مستقیم برای عملکرد سال ۱۴۰۰ صاحبان مشاغل تا پایان تیرماه امسال تمدید شده است.

مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی گفت: به موجب مصوبات یکصد و هجدهمین جلسه ستاد ملی مقابله با بیماری کووید ۱۹، مهلت تسلیم اظهارنامه و فرم تبصره ماده ۱۰۰ قانون مالیات‌های مستقیم برای عملکرد سال ۱۴۰۰ صاحبان مشاغل تا پایان تیرماه امسال تمدید شده است.

احسانی مهر گفت: مهلت تسلیم اظهارنامه اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاری تیرماه است و این مهلت تمدید نمی‌شود.

او به مهلت تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده بهار ۱۴۰۱ اشاره کرد و گفت: بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی تا ۲۶ تیرماه تمدید شده است.

مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی گفت: مؤدیانی که هنوز نسبت به تسلیم اظهارنامه مالیاتی یا تکمیل فرم تبصره ماده ۱۰۰ قانون مالیات‌های مستقیم اقدام ننموده‌اند، بایستی برای بهره‌مندی از معافیت‌ها، نرخ صفر و مشوق‌های مالیاتی و عدم تعلق جرایم قانونی غیرقابل بخشش، از طریق درگاه ملی خدمات الکترونیک مالیاتی به نشانی my.tax.gov.ir در این خصوص اقدام نمایند.

احسانی مهر به مؤدیان توصیه کرد و گفت: این امر را به روز‌های پایانی مهلت مقرر موکول نکنند و در صورت داشتن هر گونه سئوال و ابهام قبل از تأیید اطلاعات، به ادارات امور مالیاتی استان مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار