رئیس تبلیغات اسلامی دامغان گفت: هیئت‌های مذهبی باید ثبت رسمی شوندو ثبت نام هیئت‌ها و اعطای مجوز دارای مزیت‌هایی از جمله بیمه و ثبت موقوفات است.

حجت‌الاسلام محمد علی ملکیان  گفت: شورای ششم هیئات مذهبی با مشارکت خوب هیئت‌های مذهبی در یک انتخابات پرشور شکل گرفت و امیدواریم که شاهد برگزاری رویدادها و برنامه‌های خوبی در راستای ارتقای هیئت‌های مذهبی شهرستان دامغان طی سال جاری باشیم.

رئیس تبلیغات اسلامی دامغان می گوید: ثبت هیئت‌های مذهبی به سازمان تبلیغات اسلامی این اجازه را می‌دهد که بتواند خدمات بهتری را به هیئت‌ها ارائه کند، افزود: کد مداحی که مداحان دریافت می‌کنند مانند ثبت هیئت‌ها در سامانه، دارای مزیت‌های ویژه‌ای مانند بیمه، استفاده از امتیازاتی که به هیئت‌ها و مداحان داده می‌شود، است و لذا هیئت‌ها با ثبت در سامانه تبلیغات اسلامی، در واقع مجوز رسمی نیز دریافت می‌کنند.

ملکیان  گفت: اگر هیئتی می‌خواهد از موقوفات استفاده کند، نیاز به کد مجوز یا ثبت هیئت مذهبی در سامانه تبلیغات اسلامی دارد چرا که اداره ثبت اسناد و اوقاف در بدو وقوع موقوفه آن را مطالبه خواهد کرد پس در نتیجه ثبت هیئت می‌تواند از این لحاظ نیز اهمیت داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار