استاندار کرمانشاه گفت: رییسی رییس جمهور کشورمان، پنجشنبه این هفته (۲۳ تیر) به کرمانشاه سفر می‌کند.

بهمن امیری مقدم گفت: رییس جمهور در بیست و هشتمین سفر استانی دولت، پنجشنبه این هفته به کرمانشاه سفر خواهد کرد. تعدادی از وزرا، معاونین وزرا و مسئولین کشوری نیز در این سفر، رییس جمهور را همراهی می‌کنند.

 سفر به برخی شهرستان‌ها، دیدار با مردم در محل سالن شش هزار نفری امام (ره)، حضور در نشست شورای اداری و حضور در شورای اشتغال و گفت‌وگو را از برنامه‌های سفر رییس جمهور به کرمانشاه است.

امیری مقدم گفت: پروژه‌های خوبی برای تصویب در این سفر آماده شده، از چندی قبل پروژه‌های بالای ۵۰ درصد پیشرفت را در استان احصاء و اولویت بندی کرده و در این سفر اعتبارات خوبی برای تکمیل برخی از این طرح‌ها لحاظ شده است. حدود ۲۰۰ طرح و پروژه اقتصادی استان کارشناسی شده و برای آن‌ها اعتبار لحاظ شده است. همچنین در حوزه طرح‌های اشتغالزا نیز بیش از ۱۰۰ طرح برای سفر آماده شده است.

تکمیل برخی سد‌های مخزنی نیمه تمام، اتمام سامانه گرمسیری، آغاز عملیات اجرایی سامانه سردسیری، شروع عملیات منطقه آزاد قصرشیرین، شروع عملیات اجرایی ۳۰ هزار واحد مسکن ملی، آغاز عملیات پالایشگاه آناهیتا توسط قرارگاه خاتم (ص)، شروع عملیات پتروشیمی روانسر و آغاز عملیات افزایش ظرفیت پالایشگاه کرمانشاه از جمله پروژه‌های سفر رییس جمهور به استان برشمرد.

مردم می‌توانند درخواست‌های خود از رییس جمهور را از طریق تلفن سامانه سامد با شماره ۱۱۱ بیان کنند، همچنین مراکزی در سطح استان جهت دریافت نامه‌های مردمی در نظر گرفته شده است. بیش از ۱۲۰۰ کاربر جهت پاسخگویی به درخواست‌های مردم آموزش دیده اند و آمادگی کامل برای دریافت و پاسخگویی به نامه‌ها و درخواست‌های مردمی وجود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۳ ۲۲ تير ۱۴۰۱
باغداران شهرستان پاوه و روستاهای اطراف با وجود سد داریان که یکی از بزرگترین سدهای کشور است و در مجاورت شهر پاوه قرار دارداز کم آبی رنج میبرند گاها در تابستان پاییز بر باغات این شهرستان و روستاها حاکم میشود لطفا ریاست جمهوری اقدام عملی و فوری بکنند