در  چهارصد و پنجاه و دومین جلسه رفع موانع تولید استان که با حضور استاندار فارس برگزار شد مشکلات واحد‌های تولیدی مطرح شده رفع موانع شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت  استان فارس گفت: در این جلسه مشکلات تعداد  ۶  واحد از جمله تعیین تعیین تکلیف بدهی بانکی، درخواست استمهال بدهی بانکی، درخواست پاسخ استعلام، تامین آب مورد نیاز، مجوز شهرداری و…. از جمله دستور کار جلسه امروز بود که پس از بررسی وضعیت این واحد‌ها و رفع محدودیت‌های بانکی با لحاظ شرایط قانونی از مهمترین موارد جهت حل مشکلات واحد‌ها بود که مورد تاکید و راهکار عملیاتی قرار گرفت.

حمید رضا ایزدی گفت: در این راستا شرکت چوب و صنعت هیلو تولید نئوپان، لمینت، کفپوش و پارکت، شرکت آوین کارتن، شرکت ناز چین فسا؛ رب گوجه، یک واحد گاو داری، شرکت پارس حدید تولید خرپای فلزی و پمپ بنزین ازجمله واحد‌های معرفی شده در این کارگروه بودند که مشکلات آن‌ها براساس مقررات و ظرفیت‌های قانونی بحث، بررسی، تبادل نظر و ارائه راهکار شد،  همچنین دراین جلسه مصوبات تعداد  ۱۰  واحد تولیدی که در کمیته تخصصی ذیل کارگروه مطرح گردیده بود مورد تصویب اعضاء قرار گرفت.

او بر بررسی مشکلات فعالان بخش اقتصادی با هدف توسعه تولید ملی تاکید و گفت: برگزاری مستمرجلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و تصویب مصوبات در استان باهدف تصمیم گیری و ساماندهی مسائل و مشکلات بنگاه‌های تولیدی، اقتصادی، کشاورزی و گردشگری در استان است.

ایزدی گفت: رصد و نظارت مستمر بر روند رفع مشکلات واحد‌های تولیدی ازجمله برنامه‌های مهم دستگاه‌های ذی ربط اقتصادی استان است که ضرورت دارد تا در این زمینه طبق برنامه‌ریزی‌های مدون و منسجم به اهداف عالی در توسعه و رشد اقتصادی دست یابیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.