طرح‌های راکد در اولویت دریافت تسهیلات در لرستان هستند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: طرح‌های راکد و نیمه فعال در اولویت اعطای تسهیلات منابع تبصره ۱۸ هستند.

علی جهانی در جلسه شورای برنامه ریزی نورآباد گفت: با توجه به بازدید صورت گرفته از بنگاه‌های تولیدی و صنعتی این منطقه، این واحد‌ها تعداد زیادی فرصت شغلی ایجاد کرده اند، اما با مشکلاتی از قبیل نیاز به تسهیلات سرمایه در گردش، مشکل گاز و بیمه کارگران مواجه هستند.

وی با تاکید بر ضرورت راه اندازی واحد‌های راکد می گوید: انتظار می‌رود با همکاری دستگاه‌های اجرایی مرتبط، مساعدت لازم به این واحد‌های اقتصادی صورت گیرد.

وی با اشاره به کمک به واحد‌های تولیدی استان از طریق پرداخت اعتبارات اختصاص یافته گفت: در این راستا تسهیلات تبصره ۱۸ به متقاضیان حوزه‌های ورزشی، سلامت و فرهنگی هنری که مجوز آن‌ها از طریق دستگاه‌های اجرایی صادر شده است پرداخت می‌شود.

جهانی با تاکید بر اینکه اولویت اعطای تسهیلات به طرح‌های نیمه تمام و راکد است گفت: این وام‌ها به احیای واحد‌های تولیدی از جمله کسب و کار خانگی، واحد‌های تولیدی خرد، واحد‌های تولیدی کوچک، واحد‌های تولیدی متوسط، واحد‌های تولیدی بزرگ، شرکت‌های دانش بنیان و واحد‌های تولیدی پیشران قابل تخصیص است.

وی می گوید: تسهیلات تبصره ۱۸ در استان‌های با اولویت نرخ بیکاری بالاتر، به طرح‌های کارآفرینی، ایجادی، توسعه ای، تکمیلی و سرمایه در گردش پرداخت می‌شود.

منابع بند الف تبصره ۱۸ و تبصره ۱۶ وام‌های ارزان قیمت است که به صورت تسهیلات در اختیار واحد‌های تولیدی قرار می‌گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار