طرح‌های دریا استاندارد‌های لازم بهداشتی، تفریحی، اخلاقی و شرعی را ندارند.

محمد کریمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران در جریان بازدید از ساحل فرح‌آباد ساری گفت: دریافت اجاره‌بها در برخی واحد‌های پذیرایی با امکانات آن‌ها و خدماتی که به مسافران ارائه می‌دهند هیچ تناسبی ندارد که باید با نصب بنر به اطلاع مردم برسد.

به گفته او وضعیت نسبی آزادسازی سواحل، اقدامات و ایجاد طرح‌های سالم‌سازی دریا به هیچ وجه قابل قبول نیست و بیشتر رهاسازی است تا سالم‌سازی.

کریمی گفت: وضعیت موجود در طرح‌های دریا  مورد قبول نیست و کمترین شایستگی برای ارائه خدمات به مردم ایران را ندارند به همین دلیل مسولان باید به‌صورت فوری چاره‌اندیشی کنند و از این پس با مسؤولانی در انجام وظایف خود قصور داشته باشند برخورد خواهد شد.

طرح سالمسازی دریا از اول خرداد در ۶۷ نقطه از سواحل مازندران آغاز شده و قرار است تا دو هفته دیگر در هشت نقطه دیگر نیز اجرایی شود.

کریمی با انتقاد از امکانات ضعیف بهداشتی و گردشگری در طرح‌های دریا گفت: وقتی مردم از وضعیت طرح‌های دریا ناراضی هستند ترجیح می‌دهند تا خارج از طرح دریا شنا کنند که همین موضوع موجب افزایش غرق شدگی در دریا شده است.

دادستان مرکز استان مازندران از وضعیت واحد‌های پذیرایی ساحلی نیز بازدید کرد و با توجه به وضعیت نامناسب بهداشتی علاوه بر دستور امحای مواد غذایی فاسد شده دستور پلمب این واحد‌ها را نیز صادر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۱ ۲۲ تير ۱۴۰۱
سواحل برای عموم است مراقب به کند کشیده نشدن زباله دانی نشدن و حقظ محیط زیست ساحل باشیم با جانمایی صحیح ارایه خدمات و سرویس دهی بموقع به مسافران گذری
آخرین اخبار