مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در کهگیلویه و بویراحمد گفت: این ستاد در ۲ سال گذشته۶ هزار میلیارد ریال طرح در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته استان اجرا کرده است.

شایان نادری گفت: این میزان اعتبار برای آبرسانی به روستاها، ساخت خانه بهداشت، مکان های ورزشی، فرهنگی، اشتغالزایی، واحدهای مسکونی روستایی و راه روستایی هزینه شده است.

او می گوید: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ۹۰ میلیارد ریال در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته استان در حوزه آموزش هزینه خواهد کرد. 

به گفته مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در استان، ۳۶ مدرسه کانکسی بالای ۱۵ دانش آموز در این استان از سوی ستاد اجرایی فرمان امام جمع آوری، و در این مناطق مدرسه ۲ کلاسه ساخته خواهد شد.

نادری می گوید: به همت ستاد اجرای فرمان حضرت امام (ره) در ۲ سال گذشته تاکنون بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال خدمات رسانی در حوزه های معیشتی، بهداشتی، آموزشی و گرمایشی به مردم استان شده است.

او گفت: این خدمات در رزمایش های احسان و همدلی، مشق احسان، احسان سلامت و رزمایش های حوزه گرمایشی به همت ستاد اجرای فرمان حضرت امام (ره) به مردم استان ارائه شده است.

به گفته نادری، بنیاد برکت امسال در روستاهای شهرستان های دنا، گچساران، کهگیلویه، باشت بهمئی و چرام بیش از سه هزارو ۱۰۰طرح اشتغالزایی اجرا می کند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در استان می گوید: این طرح های اشتغالزایی در زمینه های دامداری، صنایع دستی، کشاورزی و صنعتی است.

او گفت: بیش از هزارو ۶۰۰ میلیارد ریال برای این میزان طرح های اشتغالزایی تسهیلات پرداخت خواهد شد.

نادری می گوید: بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ۲ هزارو ۵۰۰ طرح اشتغالزا را پارسال در روستاها و مناطق محروم استان کهگیلویه و بویراحمد اجرا کرد.

به گفته مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در استان، برای اجرای این تعداد طرح اشتغالزایی بیش از هزار میلیارد ریال اعتبار هزینه شد.

او می گوید: این تعداد طرح‌های کارآفرینی در قالب مدل اشتغالزایی اجتماع‌محور «سحاب» (سرمایه‌گذاری حمایتی اشتغالزایی برکت) و در زمینه های پرورش دام سبک و سنگین، زنبورداری، تولید پوشاک، صنایع دستی، پرورش طیور و قالی‌بافی ایجاد خواهد شد.

نادری گفت: ارائه آموزش های فنی و مهارتی و راه اندازی صندوق پشتیبانی خرید نهاده های کشاورزی و سایر ابزارهای مورد نیاز بهره برداران از دیگر برنامه های این ستاد اجرایی برای حمایت از اشتغال در این روستاهاست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.