امام جمعه قزوین گفت: فعالان بخش تولید با تلاش برای تولید کالاها و خدمات دانش بنیان باید برای کمک به تحقق شعار سال بکوشند.

حجت الاسلام و المسلمین  عبدالکریم عابدینی در بازدید از یک شرکت دانش بنیان مستقر در شهرک صنعتی لیا گفت: مقام معظم رهبری با توجه به ضرورت نیاز کشور به تولید دانش بنیان این نام را برای شعار سال مطرح کردند و فعالان بخش صنعت و دانشگاه باید همه عزم و توان خود را برای تحقق این شعار به کار بگیرند.

تحقق شعار سال زمینه تقویت تولید و صنعت در کشور و رشد اشتغالزایی را فراهم می‌آورد و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در عرصه‌های بین المللی بیشتر می‌کند.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه دشمنان ما از اقتدارمان در بخش‌های مختلف واهمه دارند و همه نوع توطئه را برای اینکه ما به رشد و پیشرفت نرسیم به کار گرفته اند، تاکید کرد: باید با روحیه جهادی و انقلابی و توکل به پروردگار متعال در زمینه تولید محصولات دانش بنیان بیش از پیش تلاش کنیم.

 توسعه شرکت‌های دانش بنیان و خوداتکایی در تولید بسیاری از کالا‌ها با وجود تحریم‌ها و فشار‌های دشمنان نشان از ظرفیت بالای نیروی انسانی متعهد و توانمند در میهن اسلامی است که باید قدر آن را بدانیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار