استاندار کرمان گفت: پرداخت مالیات کمک شایانی به رشد و توسعه کشور می‌کند و سعی کنیم فرهنگ پرداخت مالیات را بین مردم نهادینه کنیم.

محمدمهدی فداکار امروز ۲۰ تیرماه در دیدار مدیرکل امور مالیاتی استان و جمعی از مدیران اداره کل مالیاتی به نقش مهم درآمد‌های مالیاتی در توسعه و پیشرفت اهداف دولت اشاره کرد و گفت: مالیات بعنوان یکی از منابع اصلی درآمدی دولت و راهی برای بهبود سطح زندگی مردم در اکثر کشور‌های جهان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

استاندار کرمان می گوید: مالیات به عنوان یک درآمد براساس اقتصاد داخلی مانند سایر کشور‌های توسعه یافته در دستور کار قرار گرفته است.

فداکار در زمینه ترویج و نهادینه کردن فرهنگ مالیاتی نیز گفت: باید با فرهنگ سازی مناسب به مردم نشان دهیم که با پرداخت مالیات چه کمک شایانی به رشد و توسعه کشور می‌کنند و سعی کنیم با برنامه ریزی درست فرهنگ پرداخت مالیات را بین مردم نهادینه کنیم.

 حمید زینل پور مدیر کل امور مالیاتی استان نیز در این دیدار به ارائه گزارشی از میزان وصولی درآمد‌های مالیاتی به ویژه ارزش افزوده و توزیع آن پرداخت و از اهداف و برنامه‌های سازمان امور مالیاتی و همچنین مشکلات کمبود نیروی انسانی برای انجام امور دارایی بحث و گفت و گو کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.