فدراسیون کشتی، پیرو حواشی مرحله نهایی انتخابی تیم‌های ملی از مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان توضیح خواست.

فدراسیون کشتی نسبت به حواشی ایجاد شده در سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی انتقاد و با انتشار متنی در سایت خود اعتراضش را اعلام کرد چرا که هجوم تماشاگر سبب اخلال در برگزاری مسابقات شد.

فدراسیون کشتی نوشت: حراست فیزیکی مجموعه آزادی، علیرغم تمام زحماتی که کشیدند موفق به برقراری نظم نشدند و مدیر حراست وزارت ورزش باید پاسخگو این بی‌نظمی باشد.

عدم اتخاذ تصمیات و ایجاد تمهیدات لازم برای ایجاد نظم در سالن برگزاری، می‌توانست عواقب جبران ناپذیری داشته باشد. بدون شک حسن یزدانی سرمایه ملی کشور و یکی از برند‌های ورزش ایران در جهان محسوب می‌شود و آقای شهیدی باید پاسخگوی این عدم هماهنگی باشد.

این اتفاق در حالی رخ داده است که ریاست محترم حراست وزارت ورزش چندی پیش مصاحبه‌ای درباره چرایی پیگیری احقاق حق کشتی کرده بود و جا دارد آقای توضیح دهد چرا این بی‌نظمی در سالن ۱۲ هزارنفری رخ داده است.

باید بدانیم که کشتی به عنوان ورزش اول ایران از پایگاه بزرگ مردمی برخوردار است و همانطور که دیدید تماشاگران علاقمندان حضور چشمگیری در سالن مسابقات داشتند.

امیدواریم دستگاه‌های امنیتی کشور بازنگری در مدیریت حراست وزارت ورزش و جوانان به دلیل اتفاقات پیش آمده در مهترین رقابت داخلی کشتی کشور در سال جاری را  با دقت پیگیری کندند تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی که می‌تواند خدای نکرده منجر به فاجعه شود، نباشیم.

رضا اطری، حسن یزدانی، کامران قاسمپور، محمد حسین محمدیان و امیرحسین زارع به عنوان ملی پوشان اوزان ۶۱، ۸۶، ۹۲، ۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم رشته آزاد در رقابت‌های جهانی صربستان معرفی شدند و امین میرزازاده نیز در سنگین وزن کشتی فرنگی به دوبنده تیم ملی رسید.

پژمان درستکار، امیرحسین زارع، حسن یزدانی و کامران قاسمپور با هجوم تماشاگران به تشک مسابقات، دچار آسیب دیدگی‌های جزئی شدند و که فدراسیون تاکید کرده، لازم است حراست وزارت ورزش و جوانان پاسخگوی این اتفاقات باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۴ ۱۹ تير ۱۴۰۱
حراست ورزش از زمان بنایی تا مولوی زاده و کتیرایی و .................. تاکنون فقط حافظ منافع مدیران ورزش بوده اند و بس.
آخرین اخبار