مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس گرمای هوا و مشکلات فنی را علت کاهش ظرفیت مسافر در پرواز‌ها و کمبود بلیط به برخی از مقاصد استان‌های کشور اعلام کرد.

غلامرضا کریم آقائی در گفت‌وگو با خبرنگار ما در خصوص کاهش ظرفیت مسافر در پرواز‌ها و کمبود بلیط به برخی از مقاصد استان‌های کشور از جمله مشهد مقدس، کیش، تهران  و ... توضیح داد: با پیگیری‌های انجام شده از روسای ایستگاه‌ها و ایرلاین‌ها افزایش بی‌سابقه دمای هوا باعث شده که شرکت‌های هواپیمایی نتوانند ۴۰ تا ۵۰ درصد ظرفیت را فروش کنند.

او گفت: همچنین به دلیل برخی مشکلات دیگر از جمله مشکلات فنی که وجود دارد، ظرفیت کامل پذیرش مسافر از سوی شرکت‌های هواپیمایی میسر نیست.

این مقام مسئول در ادامه یادآور شد: هیچ مسافری قبول نمی‌کند که به دلیل تصمیم ناگهانی در پروازها، سفرش کنسل شود لذا این محدودیت در این چندماهه اخیر و با توجه به گرمای هوا وجود دارد تا سفر همه مسافران با اطمینان خاطر انجام شود.

فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز در سطح بین‌المللی فعال و سومین فرودگاه پرتردد در ایران است که سالانه ۳ میلیون نفر جابه‌جایی مسافر در داخل و خارج از کشور دارد.

در این فرودگاه پرواز به ۱۰ مقصد بین‌المللی با ۶ شرکت هواپیمایی خارجی و ۴ شرکت داخلی انجام می‌شود که در حوزه بار و حمل‌ونقل در حال حاضر ۲ کارگو ترمینال در فارس وجود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.