سرپرست دانشگاه رازی به برگزاری همایش بین المللی هورامان طی روز‌های آینده گفت : بیش از ۴۰۰ مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده است.

محمد نبی احمدی گفت : بزرگ‌ترین رخداد علمی - فرهنگی هورامان در روز‌های ۲۵ و ۲۶ تیر به میزبانی دانشگاه رازی برگزار می شود همایش بین المللی هورامان از جهات اقتصادی، گردشگری، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی یک رویداد و ظرفیت بسیار مهم برای استان به شمار می‌آید.

به گفته سرپرست دانشگاه رازی تدارک برگزاری همایش بین المللی هورامان یک کار مدیریتی بسیار ارزشمند است که تاکنون بخوبی توسط دست اندرکاران علمی و اجرایی همایش صورت گرفته است.

برگزاری رویداد بزرگ هورامان باید با مشارکت متولیان مربوطه به ویژه میراث فرهنگی، پایگاه جهانی هورامان و دانشگاه رازی انجام شود.

دانشگاه رازی به جهت احساس مسئولیت و تکلیفی که در قبال استان می‌کند، در این زمینه ورود کرد و در این فرصت محدود شاهد تلاش‌های ستودنی عوامل علمی و اجرایی همایش بوده‌ایم.

احمدی ارسال بیش از ۴۰۰ مقاله به دبیرخانه همایش بین‌المللی هورامان را اتفاقی کم نظیر دانست و خواستار هم افزایی همه دستگاه‌های زیربط در برگزاری همایش بین المللی هورامان شد.

در دوران جنگ تحمیلی و روزگاری که استان‌های دیگر با دلار یک صدم قیمت فعلی مشغول تقویت و توسعه زیرساخت‌های خود بودند، استان کرمانشاه درگیر جنگ و تبعات ناشی از آن بود و در شرایط فعلی دانشگاه رازی به سبب احساس تکلیف خود برای کمک به توسعه همه‌جانبه استان برای برگزاری همایش بین المللی هورامان پیشقدم شده و در این راستا همه توان خود را به کار خواهد گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.