سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: هم اکنون ۲۵ بیمار مشکوک ابتلا به کرونا در بیمارستان‌های کهگیلویه و بویراحمد بستری هستند.

محمد غلام نژاد گفت: هم اکنون ۲۵ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد  ۲ تن مبتلای قطعی می‌باشند.

او شمار قربانیان این بیماری در کهگیلویه و بویراحمد را همچنان هزار و ۱۳۲ تن اعلام کرد و می گوید: از مجموع مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد ۹۶ هزار ۷۰۶ تن بهبود یافته اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به آزمایش‌های انجام شده در استان طی ۲۴ ساعت گذشته گفت: از ۱۶ نمونه دریافت شده از آزمایشگاه‌های استان که شامل تست‌های پی سی آر و رپید تست است ۳۱ درصد موارد مثبت بودند.

او می گوید: با توجه به روند افزایش تعداد شهر‌های زرد در کهگیلویه و بویراحمد مردم استان هشدار‌ها را جدی بگیرند و ضمن پرهیز از عادی انگاری، رعایت دستور العمل‌های بهداشتی را جدی گرفته و در صورت گذشت شش ماه از تزریق آخرین واکسن خود، با مشارکت در طرح در واکسیناسیون واکسن جدید خود را تزریق کنند تا در صورت ابتلا به بیماری کرونا ایمنی لازم را در برابر این بیماری همه گیر داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.