رئیس کمیته اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: حجاج هنگام بازگشت به کشور از لحاظ نشانه های بیماری کرونا پایش می شوند.

محمد پهلوان گفت: در وضعیت جدید کرونا باتوجه به افزایش ابتلاء به کرونا در ٨ روز گذشته وضعیت مشهد از آبی به زرد تغییر کرده است.

اوگفت: مسافرینی که از خارج از کشور وارد می شوند اعم از حجاج، مسافران عتبات عالیات و مسافران سایر کشورها در هنگام ورود به کشور از لحاظ نشانه های بیماری کرونا مورد پایش قرار می گیرند.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ما از طریق رسانه‌های تصویری و شبکه‌های اجتماعی از تمامی مردم دعوت می‌کنیم برای انجام تزریق دوز یاد آور اقدام کنند، همچین تمامی مراکز انجام واکسیناسیون آمادگی لازم برای تزریق واکسن کودکان ٧تا ١٢ سال را دارند.

محمد پهلوان گفت:از دوهفته‌ی گذشته تاکنون مراجعه مردم برای انجام تست کرونا افزایش یافته است، اما خوشبختانه هنوز آمار مبتلایان به کرونا پایین است.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: استفاده از ماسک در مکان‌های سر بسته و دچار ازدحام الزامی است، همچنین انجام واکسیناسیون یاد آور برای افرادی که ۳ دوز واکسن را دریافت کرده اند و ۶ ماه از ترزیق آخرین دوز واکسن می‌گذرد ضروری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.