تعمیر اساسی یک دستگاه استراتژیک تخلیه غلات با عنوان تجاری "آنلودر برگا ۱۰۰۱" با تکیه بر توان متخصصان داخلی و همت مهندسان بومی انجام شد

آقایی مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: تعمیرات اساسی آنلودر برگا ۱۰۰۱ انجام و این دستگاه به چرخه بهره برداری در بندر امام خمینی (ره) برگردانده شد و موجب جلب رضایت صاحبان کالا، افزایش نرم تخلیه، جلوگیری از اتلاف و ریزش‌مواد و کاهش ضریب خارج از سرویسی تجهیزات شد.

آقایی می گوید: این نوع تعمیرات سازه‌ایی از پیچیدگی‌ها و محاسبات بسیار دقیق شامل همترازی داکت‌ها، زنجیر‌ها، سیستم گیربکس و خطوط انتقال غلات برخوردار بود که تحت نظارت معاونت فنی و نگهداری به تولیت "اداره تجهیزات خشکی" این اداره کل با کیفیت مطلوب انجام شد.

به گفته او با تلاش‌های صورت گرفته در واحد فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان مدت زمان تعمیر این پروژه مهم حدود ۱۰۰ روز و ۳۵۰۰ نفر ساعت با هزینه‌ای بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال یا موفقیت کامل به سرانجام رسید.

آقایی گفت: از زمان بازگشت این دستگاه به چرخه بهره برداری منطقه اقتصادی بندری امام خمینی (ره) مدت زمان تخلیه کالا‌های اساسی از کشتی‌ها با شتاب و بهره وری بیشتری همراه شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.