رئیس اتاق بازرگانی اهواز گفت: استفاده از توانمندی شرکت‌های دانش بنیان برای ارائه خدمات مالی آنلاین مبتنی بر روش‌های فناورانه در مرز چذابه با هدف تسهیل در امر تجارت با کشور عراق بررسی می‌شود.

شهلا عموری گفت: با همکاری شرکت‌های دانش بنیان، امکان ارائه خدمات مالی آنلاین به تجار در مرز چذابه بررسی می‌شود.

او ادامه داد: در صورت نتیجه بخش بودن بررسی‌های کارشناسی، این خدمات در قالب یک اپ طراحی خواهد شد تا اعضای اتاق بازرگانی برای پرداخت هزینه‌های مالی مانند حق گمرکی، کرایه حمل کالا و دستمزد‌های کارگری نیازی به مراجعه حضور به شعب بانکی نداشته باشند.

به گفته رئیس اتاق بازرگانی اهواز؛ برای استقرار شعب بانکی در مرز چذابه تلاش‌های زیادی صورت گرفته است که تاکنون، شرایط لازم برای استقرار شعبه بانکی در مرز چذابه فراهم نشده و این موضوع، تجار را با مشکلات زیادی همراه کرده است.

این مقام مسئول گفت: فعالیت‌های تجاری در مرز‌ها نسبت به گذشته متفاوت شده است و برای بهبود این امر باید از فناوری‌های نوین استفاده کرد.

خانم عموری می‌گوید: اتاق بازرگانی اهواز برای بهبود فرآیند‌های تجاری در مرز‌های خوزستان از ایده و توانمندی شرکت‌های دانش بنیان استقبال می‌کند.

به گفته  رئیس اتاق بازرگانی اهواز، ارائه خدمات آنلاین می‌تواند کاهش هزینه صادرات را برای تجار و تولیدکنندگان داخلی درپی داشته باشد.

بر اساس این گزارش، ارائه خدمات بانکی در مرز چذابه یکی از مطالبات تجار و فعالان بخش خصوصی است که تاکنون امکان استقرار شعبه بانکی در این مرز محقق نشده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.