خطیب جمعه سمنان:

ایران در مذاکرات به دنبال رفع تحریم‌ها و راستی‌آزمایی است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: حضور ایران در مذاکرات اخیر برای خنثی کردن حربه های دشمنان و به دنبال حذف تحریمها و راستی آزمایی است.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان در محل مصلای سمنان ضمن تبریک عید قربان و ثواب قربانی کردن در این عید بزرگ و روز عرفه بیان کرد: نداشتن اعتماد به دشمنان برخواسته از حربه ها و کودتاهای آنان در سال های پس از انقلاب است و در مذاکرات اخیر، ایران برای خنثی کردن حربه های دشمنان به دنبال حذف تحریمها و راستی آزمایی است.

به گفته مطیعی  بصیرت و آگاهی مردم مانع پیروزی دشمنان و شکست تفرقه پراکنی ها است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت:حضور به موقع مردم، مسئولان و سپاه پاسداران در زلزله هرمزگان با تهیه ۴٠٠ کانکس قابل تقدیر است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان  می گوید: دولت در راستای توسعه نظام جمهوری تا پایان سال امکان دسترسی تمامی روستاهای بیش از بیست خانوار به اینترنت را فراهم می کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت:فعالیت های توسعه ای نیازمند پیوست فرهنگی با ارائه آموزش و مهارت استفاده از فضای مجازی است همچنین اشتغالزایی و فعالیت اقتصادی در حوزه گردشگری و بومگردی نیز نیازمند پیوست فرهنگی می باشد.

مطیعی می گوید: ترویج حجاب و عفاف به عنوان ضروری ترین امر دینی نیازمند عزم همگانی‌ و ملی است. حجاب یکی از ضروریات دینی و مساله سیاسی است و به عنوان وظیفه همگانی‌ از فرد، خانواده و جامعه با انجام فعالیت فرهنگی گام بردارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار