حجت الاسلام عبدوس گفت: اجرای طرح اقتصادی دولت و تک نرخی شدن ارز به منظور جلوگیری از قاچاق فساد اقتصادی و آسیب‌های اجتماعی است.

امام جمعه موقت سمنان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان گفت: نتیجه جراحی اقتصادی سلامت اقتصاد است و باید سال‌ها پیش طرح ارز تک نرخی اجرا می‌شد.

حجت الاسلام عبدوس گفت: اقتصاد، ستون فقرات جامعه است و امروز که زمان جراحی اقتصادی است باید برنامه‌های دولت به طور منظم و روشن و صادقانه برای مردم تبیین و تشریح شود.

خطیب جمعه سمنان با بیان اینکه از فضای مجازی باید درست و آگاهانه استفاده شود گفت: متاسفانه مطالب بی پایه و اساس در بستر‌های فضای مجازی زیاد است که اگر هوشیار نباشیم بی شک در همه زمینه‌های دچار آسیب می‌شویم.

حجت الاسلام عبدوس گفت: یکی از گلایه‌های مردم گرانی‌ها ست، اما دولت در حال تلاش است با نظارت و برنامه ریزی بین قیمت‌ها تعادل ایجاد شود و امید است پس از چند ماه نتیجه آن سر سفره‌ها دیده شود.

امام جمعه موقت سمنان گفت: دشمن قصد دارد تاثیر بر افکار عمومی را در ابتدا با نمایه، سپس نشانه و در نهایت آن را تبدیل به نماد کند و این موج بدبینی رسانه‌ای دشمن، اگر به نماد تبدیل شود، حدف آن از افکار عمومی سخت است، پس مدام مسئولان واقعیت‌ها و برنامه‌ها را برای مردم توضیح دهندو شفاف سازی کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۴ ۰۳ تير ۱۴۰۱
قصد اصلی دولت کاهش مصرف کالا های اساسی بوده تا دلار کمتری صرف واردات کالاهای اساسی کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۵ ۰۳ تير ۱۴۰۱
قاچاق کالاهای ارز ترجیحی دروغه بزرگه با این همه پست مرزبانی و نگهبان مگه میشه یواشکی کالا ببرند اون طرف مرز اگر کالایی از مرز رد شده صادرات قانونی بوده قاچاق ارد محاله و دروغه