نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: ملت پشتوانه و سلاح محکم نیرو‌های مسلح کشور در زمینه‌های مختلف مانند دفاعی، فرهنگی و اجتماعی است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی گفت: دشمنان با ایجاد فاصله بین مردم و دولت به دنبال پیشبرد اهداف شوم خود هستند و انتظار می‌رود آحاد جامعه هوشیار باشند.

مطیعی گفت:دشمن با شکست در دسیسه‌های مختلف اکنون با بازی گرفتن اراذل و اوباش و ایجاد تجمع و اعتراض به دنبال پیشبرد اهداف شوم خود است و مردم باید مراقب باشند تا ناخواسته در دام بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی نیفتند.

امام جمعه سمنان می گوید: دشمن به دنبال القای ناامیدی و ایجاد اغتشاش در کشور است و مردم باید هوشیار باشند و بدانند اگر نسبت به موضوعی گلایه دارند، آن را چگونه اعلام کنند.

امام جمعه سمنان می گوید: روسای جمهور کشورهای مختلف طی روزهای گذشته به ایران سفر داشتند و این حضور برای دشمنان سخت است، چرا که دشمنان به دنبال منزوی کردن ایران هستند.

مطیعی گفت:دیپلماسی ایران در زمینه اقتصادی ستودنی است و به تازگی دولتمردان تفاهم‌نامه همکاری ۲۰ ساله با ونزوئلا امضا کردند که فرصتی ارزشمند برای کشور و به ویژه در زمینه کشت محصولات کشاورزی فراسرزمینی است.

امام جمعه سمنان می گوید:رژیم صهیونیستی غاصب و کودک‌کُش، شیوه خود در برجام را تغییر داد و رویکر و فعالیتش این است که به ایران برجامی تحمیل کنند که سود یک‌طرفه ببرند و تیم مذاکره ایران با استقامت و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب ایستاده‌اند و زیر بار زور و ظلم نمی‌روند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.