سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران گفت: در آیینی با حضور هنرمندان و مسئولان از ۱۰ جلد کتاب، اثر نویسندگان گچسارانی رونمایی شد.

اورنگ نارکی در آیین رونمایی از این کتاب ها که در سالن پلاتوی شهید موندنی زاده این اداره برگزار شد، گفت: این کتاب ها در زمینه دینی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و دفاع مقدس بود.

او می گوید: کتاب نقش شهید بهشتی در تشکیل نهادهای حکومتی به قلم سید عبدالمناف محسنی نیکو، پیشرفت مسلمانان در علوم به نویسندگی محسن گندمکار، راهبردهای توسعه پایدار اثر اکبر دهبان نژاد، عاشقان ولایت نوشته سیده طاهره مطهری و معرفت مهدوی نوشته سیده حلیمه میری از جمله این کتاب ها بود.

به گفته سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران، در این آیین از کتاب عشقی که زیرخاکریز مدفون شد نوشته افسانه موسایی، کتاب های داستانی کرونا مهمان ناخوانده اثر بنیامین شیروان لک، خرس قهوه ای و یک شب عجیب به نویسندگی عرفان شیروان لک نویسنده روشندل نیز رونمایی شد.

نارکی می گوید: همچنین از کتاب وقتی برای ماندن به قلم اورنگ نارکی، بوی مهر، بوی عشق، بوی خدا اثر زهرا رضایی فرد نیز رونمایی شد.

او گفت: در سال های اخیر وزارت فرهنگ ارشاد و اسلامی با ایجاد و راه اندازی صندوق اعتباری هنر فعالیت هایی برای ارائه انواع خدمات به اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه انجام داده که این فعالیت ها در دولت سیزدهم چشمگیرتر شده. 

نارکی می گوید: پوشش بیمه اجتماعی و تکمیلی و اعطای تسهیلات بانکی و بلاعوض از جمله مهمترین خدمات ارائه شده از سوی صندوق اعتباری هنر به اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.