معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: همزمان با هفته بسیج تجمع بزرگ ۱۰ هزار نفری بسیجییان در سراسر استان برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سرهنگ سعید برومندزاده معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در نشست خبری هفته بسیج از برگزاری تجمع بزرگ بسیجیان استان  در روز سوم آذر همزمان با هفته بسیج خبر داد.

او با بیان اینکه این تجمع با حضور ۱۰ هزار نفری بسیجیان با رعایت دستور العمل های بهداشتی در سراسر کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود، گفت: بسیج امروز تبدیل به یک فرهنگ و تفکر شده است که مرز‌های جغرافیایی ندارد و در همه ملت‌های آزادیخواه دنیا رسوخ کرده است.

برومند زاده با بیان اینکه در هفته بسیج امسال، بیش از ۵۰۰ برنامه در قالب ۲۲۰ عنوان برنامه در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود، افزود: تجمع بزرگ بسیجییان، سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، برگزاری یادواره‌های شهدا و غبارروبی و عطرافشانی گلزار‌های مطهر شهدا از مهم‌ترین این برنامه‌ها است.

او برگزاری میز‌های خدمت جهادی با حضور ادارات خدمات‌رسان، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق هدف، اعزام تیم‌های پزشکی و ارائه خدمات رایگان درمانی و بهداشتی، توزیع بسته‌های معیشتی و ورزشی و بهداشتی در مناطق کم برخوردار و اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان را از جمله برنامه‌های هفته بسیج در استان اعلام کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح استان افتتاح تعدادی از منازل مددجویان کمیته امداد، افتتاح تعدادی از منازل زلزله‌زدگان در شهر سی‌سخت، برگزاری همایش‌های پیاده‌روی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی با موضوعات ازدواج آسان و سبک زندگی، برپایی نمایشگاه‌های عفاف و حجاب و اقتصاد مقاومتی و انتشار موشن‌گرافیک و نماهنگ در فضای مجازی را از دیگر برنامه‌هایی است که در هفته بسیج در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

برومند زاده اضافه کرد: درهفته بسیج رونمایی کتاب، برگزاری مسابقات فرهنگی متعدد و مسابقات ورزشی، برگزاری شب‌های شعر و خاطره، تجلیل از فعالان اقشار مختلف بسیج و نخبگان بسیجی، حضور در نماز جمعه و حلقه‌های صالحین و سخنرانی فرماندهان قبل از خطبه‌های نماز جمعه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.